Ενα πρόβλημα έγινε η αιτία ο πελάτης της εταιρείας να διαπιστώσει ότι το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών έχει αναβαθμιστεί
Οι καταναλωτές και κυρίως οι πελάτες μεγάλων επιχειρήσεων συνήθως διαμαρτύρονται για την χαμηλή ποιότητα των υπηρεσιών και την έλλειψη εξυπηρέτησης. Και ορθώς το Financial Report και άλλα μέσα δημοσιοποιούν τα κακώς κείμενα για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες και ο ανταγωνισμός.
Υπάρχουν όμως και φορές που ορισμένοι καταναλωτές, που προσπαθούν να βρουν το δίκιο τους έρχονται αντιμέτωποι με θετικές εκπλήξεις, τις οποίες οφείλουμε και πάλι να δημοσιοποιήσουμε γιατί φαίνεται ότι γίνεται προσπάθεια, η οποία καταλήγει προς όφελος των των πελατών και βεβαίως ανεβάζει τον πήχη του ανταγωνισμού.
Tο παρακάτω περιστατικό συνέβη σε πελάτη της ΔΕΗ.
Ο πελάτης της εταιρείας προσπάθησε να διευθετήσει ένα ληξιπρόθεσμο σημαντικό ποσό μέσω ρύθμισης. Η διαδικασία έγινε κανονικά βάση ΚΟΤ καθώς ο καταναλωτής ήταν δικαιούχος την ημέρα της ρύθμισης. Στη συνέχεια, ο καταναλωτής πλήρωσε την προκαταβολή αλλά όταν ενημερώθηκε για το δοσολόγιο, η ρύθμιση δεν “πέρασε” στα συστήματα.
Ετσι, παρέμεινε το χρέος πλην του ποσού της προκαταβολής το οποίο αφαιρέθηκε από το σύνολο. Ο κίνδυνος διακοπής ηλεκτροδότησης δεν είχε εκλείψει αφού είχε εκδοθεί εντολή διακοπής για την παροχή.
Ο καταναλωτής, καταλαβαίνοντας ότι η ρύθμιση δεν υφίσταται επικοινώνησε μετά από 25 μέρες με την εξυπηρέτηση πελατών. Ο αρμόδιος υπάλληλος άκουσε το πρόβλημα και αμέσως εξυπηρέτησε τον πελάτη, δίνοντας αναλυτικές οδηγίες για το τι πρέπει να πράξει.
Οπως μας είπε ο καταναλωτής Σ.Ζ, η ρύθμιση, παρά το γεγονός ότι πλέον δεν δικαιούτο το ΚΟΤ, αφού είχε περάσει η ημερομηνία, αλλά αυτό δεν οφειλόταν στον πελάτη αλλά στην εταιρεία, η ΔΕΗ με συνοπτικές διαδικασίες κατάλαβε το ζήτημα και αποκατέστησε το πρόβλημα.
Αυτό που έκανε εντύπωση στον καταναλωτή, είναι η άμεση ανταπόκριση στις κλήσεις του τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με άμεση εξυπηρέτηση σε όλα τα αιτήματα άμεσα και φιλικά.
Είναι δεδομένο, ότι πλέον οι καταναλωτές απολαμβάνουν μια πιο ευχάριστη και αποτελεσματική εμπειρία τουλάχιστον στη ΔΕΗ, που σημαίνει ότι οι επενδύσεις που έχει κάνει η εταιρεία για τον εκσυγχρονισμό της και της εξυπηρέτηση πελατών έχουν πιάσει τόπο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Λαγκάρντ: «Όλοι χάνουν σε έναν εμπορικό πόλεμο, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ»
- Τέμπη: Καταθέτουν για τη σιδηροδρομική τραγωδία επιβάτες του Intercity
- Πειραιώς: Οι δασμοί Τραμπ πιέζουν τις τιμές των αγροτικών προϊόντων – Πως κινήθηκαν τον Μάρτιο
- Eurostat: Αυξήθηκαν κατά 24% οι απελάσεις μεταναστών από την ΕΕ το δ τρίμηνο του 2024
- Huawei: Ισχυρά έσοδα (118,2 δισ. δολάρια) αλλά μεγάλη πτώση (28%, στα 8,63 δισ. δολάρια) στα κέρδη το 2024
- Έρευνα ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ: Οι γονείς ξόδεψαν 614 εκατ. ευρώ για φροντιστήρια γενικής εκπαίδευσης το 2023
- ΕΝΦΙΑ: Λήγει σήμερα η 31 Μαρτίου η καταβολή της πρώτης δόσης
- Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων: Υποχρέωση της κυβέρνησης η καταβολή 13ου και 14ου μισθού
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις