Επιχειρήσεις

Η BYD σχεδιάζει και τρίτο εργοστάσιο για την ευρωπαϊκή αγορά

Παρότι τα δύο νέα εργοστάσια της BYD για την Ευρώπη δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει την παραγωγή

Το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της εταιρείας στο Σέγκεντ της Ουγγαρίας πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή φέτος. Η BYD κατασκευάζει ένα δεύτερο εργοστάσιο για την ευρωπαϊκή αγορά στη Σμύρνη της Τουρκίας.

Ωστόσο, η επικεφαλής της BYD για την Ευρώπη, Stella Li, δήλωσε ότι αυτά τα δύο εργοστάσια μπορεί να μην είναι αρκετά για να ανταποκριθούν στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

«Εξετάζουμε ένα τρίτο εργοστάσιο στην Ευρώπη» δήλωσε ο Li στην αδελφή έκδοση του Automotive News Europe, Automobilwoche, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Φρανκφούρτη. «Θα λάβουμε την απόφαση για αυτό σε ενάμιση με δύο χρόνια». Η Li δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πότε θα μπορούσε να ανοίξει το τρίτο εργοστάσιο ή την χώρα που θα κατασκευαστεί.

Τα εργοστάσια της BYD θα βοηθήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να αντισταθμίσει τους υψηλούς δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εξάγονται από την Κίνα. Οι κινεζικές εισαγωγές EV της BYD υπόκεινται σε πρόσθετο δασμό 17% επιπλέον του υφιστάμενου δασμού της ΕΕ ύψους 10%.

Ο Li δήλωσε ότι το ουγγρικό εργοστάσιο είναι εντός χρονοδιαγράμματος και θα ξεκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2025. Ανέφερε επίσης ότι το τουρκικό εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή στα μέσα του 2026.

Σύμφωνα με τη Li, το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 150.000 μονάδων σε πρώτη φάση λειτουργίας και στη συνέχεια 300.000. Το τουρκικό εργοστάσιο θα έχει παρόμοιο όγκο παραγωγής.

Η Li δήλωσε ότι η BYD θα είναι σε θέση να εξάγει στην Ευρώπη αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Τουρκία χωρίς δασμούς. Είπε επίσης ότι η εταιρεία έχει επίσης «μεγάλες προσδοκίες από την τουρκική αγορά».

Σύμφωνα με την Dataforce, το bestseller μοντέλο της BYD στην Ευρώπη το 2025 ήταν το Atto 3, με 13.655 πωλήσεις. Το Seal U ήταν δεύτερο, με 11.678 πωλήσεις, ακολουθούμενο από το Dolphin (11.437) και το Seal (10.578).

Σε συνέντευξή της στο γερμανικό περιοδικό Capital τον Δεκέμβριο, η Li δήλωσε ότι τα δύο πρώτα μοντέλα που θα κατασκευαστούν στην Ουγγαρία θα είναι τα Dolphin και Atto 3.

Η Li ανέφερε επίσης ότι το B-SUV Atto 2 και το μίνι αυτοκίνητο Seagull, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Απρίλιο, θα είναι τα επόμενα μοντέλα που θα κατασκευάζονται στην Ευρώπη.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu