Επιχειρήσεις

Η Beat γίνεται Free Now και φέρνει μεταφορές με ταξί, ποδήλατα και… πατίνια

Μια πλατφόρμα ολιστικής μετακίνησης που αρχικά θα προσφέρει μετακινήσεις με ταξί και ηλεκτρικά ποδήλατα, ενώ είναι ανοικτή για ένταξη και άλλων μέσων, όπως των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, είναι το νέο πρόσωπο της Beat.

_x000D_

_x000D_
Η χθεσινή ανακοίνωση για αλλαγή της Beat σε Free Now, μια πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί ήδη στην Ευρώπη και αποτελεί τη μητρική εταιρεία της Beat, έχει στόχο να ταράξει τα νερά στις μετακινήσεις που δημιουργούν καθυστερήσεις, προβλήματα και αυξημένο κόστος σε πολλούς Έλληνες αλλά και τουρίστες.

_x000D_

_x000D_

Αρχικά η πλατφόρμα θα προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρικών ποδηλάτων και τριών τύπων ταξί, ενώ στόχος είναι να ακολουθήσει συνεργασία και άλλων μέσων, αλλά και των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ουσιαστικά δίνοντας τη δυνατότητα για εναλλακτικές, συνδυασμένες, φθηνές και γρήγορες μετακινήσεις.

_x000D_

Δεν είναι τυχαίο ότι σύντομα το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε νομοσχέδιο-σκούπα θα λύσει σημαντικά προβλήματα στη μικροκινητικότητα ενώ την ίδια στιγμή όποιος χρησιμοποιεί πλέον ΜΜΜ θα μπορεί να πληρώνει και με την πιστωτική του κάρτα, ουσιαστικά κάνοντας πιο εύκολη τη χρήση αστικών συγκοινωνιών.

_x000D_

Στόχος της νέας πλατφόρμας είναι να φέρει στη χώρα το μοντέλο του Mobility-As-A-Service, με την Beat να μετατρέπεται  σε ένα super application για τις μετακινήσεις: από ταξί και ηλεκτρικά ποδήλατα μέχρι e-πατίνια.

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

Στόχος της εταιρείας, όπως τον παρουσίασε χθες η διοίκησή της στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, είναι να ενσωματώσει στην εφαρμογή και άλλους παρόχους μετακίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα στο ελληνικό κοινό να κάνει κράτηση όχι μόνο για το πλησιέστερο ταξί, αλλά και για άλλες επιλογές μικροκινητικότητας, όπως ηλεκτρικά πατίνια, e-μηχανάκια και ηλεκτρικά ποδήλατα.

_x000D_

Όσον αφορά τα ταξί, πλέον οι επιβάτες θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου. Το Ταξί, με όλα τα συνεργαζόμενα ταξί να βρίσκονται στον συγκεκριμένο στόλο, στοχεύει στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη. Το Comfort ταξί, αποκλειστικά με νεότερα οχήματα ηλικίας έως και 5 ετών, δίνει παραπάνω έμφαση στην άνεση, ενώ το Eco ταξί, αποκλειστικά με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζει πιο πράσινες διαδρομές. Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του δήμου Θεσσαλονίκης.

_x000D_

Δεν είναι τυχαίο ότι κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο γενικός γραμματέας του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Γ. Ξιφαράς τόνισε ότι στόχος του υπουργείου είναι να ενισχύσει τα ΜΜΜ. «Δεν είναι πάντα και παντού προσβάσιμα. Πολλές φορές υπάρχει μικρή απόσταση για να φτάσει κανείς σε ένα μέσο αστικής συγκοινωνίας.  Ο αποτρεπτικός παράγοντας είναι πώς θα φτάσει. Με αυτή τη συνεισφορά στη μικροκινητικότητα, με το Free Now θα γίνει πραγματικότητα», είπε χαρακτηριστικά.

_x000D_

Μάλιστα ο κ. Ξιφαράς τόνισε ότι το υπουργείο κάνει ουσιαστικές κινήσεις. «Έχουμε ξεκινήσει διαδικασία για τυποποίηση της πληροφορίας ώστε να είναι διαθέσιμες οι εφαρμογές. Το αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου ήταν κλειστό και στόχος μας είναι να το ανοίξουμε. Ετσι, όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα για να μπει σε λεωφορεία και μέσα σταθερής τροχιάς να μπορεί να το κάνει», είπε με νόημα.

_x000D_

Από την πλευρά της, η Free Νow αποκάλυψε ότι στους επόμενους μήνες θα έρθουν και νέες συνεργασίες στην πλατφόρμα, ανοίγοντας περισσότερες επιλογές στους επιβάτες.

_x000D_

Καταλήγοντας ανέφεραν ότι το 2021 ήταν χρονιά-ρεκόρ για την Beat, υλοποιώντας 10,4 εκατομμύρια διαδρομές.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu