Χιλιάδες πελάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν είχαν πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κινητού και διαδικτύου για να κάνουν τις αγορές τους
Η HSBC αναγκάστηκε να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη μετά τον κατακλυσμό παραπόνων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για αδυναμία πρόσβασης σε τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κινητού και διαδικτύου για περισσότερες από 24 ώρες κατά την Black Friday, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν από το πρωί της Παρασκευής 24 Νοεμβρίου, με την τράπεζα να δηλώνει ότι “το διερευνούσε επειγόντως”. Γύρω στις 09:00 GMT του Σαββάτου, η HSBC πόσταρε στο X, ότι η δυσλειτουργία είχε επιλυθεί και οι online και mobile τραπεζικές υπηρεσίες ήταν και πάλι σε λειτουργία, αλλά ότι “ορισμένες υπηρεσίες ίσως είναι πιο αργές”.
Η HSBC έχει περίπου 14,8 εκατομμύρια πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και η εταιρεία εκτιμά ότι εννέα στις 10 συναλλαγές στην τράπεζα γίνονται ψηφιακά.
Παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς το πρωί της Παρασκευής, η τράπεζα δεν ενημέρωσε τη σελίδα της για την κατάσταση των υπηρεσιών της, η οποία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα ψηφιακών υπηρεσιών, όπως η ηλεκτρονική, η τραπεζική μέσω κινητού και η τηλεφωνική τραπεζική, για αρκετές ώρες – κάτι που επίσης ενόχλησε τους πελάτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Βρετανία: Πτώση 0,7% στις λιανικές πωλήσεις τον Οκτώβριο 2024
- Γερμανία: Οριακή ανάπτυξη 0,1% στο γ’ τρίμηνο 2024
- Σπαρτιάτες: Νέα διακοπή στην δίκη για εξαπάτηση των εκλογέων
- Το ΝΑΤΟ δεν «ζορίστηκε» από την επίθεση της Μόσχας με βαλλιστικό πύραυλο
- Ανοδικές τάσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- Γκίκας: “Η από-ανθρακοποίηση των νησιών θα αλλάξει την εικόνα τους σε όλα τα επίπεδα”
- Αλεξ Λάτσης: Ο δευτερότοκος γιος του Σπύρου Λάτση δημιουργεί αθόρυβα οικοσύστημα νεοφυών επιχειρήσεων στην Ευρώπη
- ΕΕ: Οριακή αύξηση 1,1% στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Οκτώβριο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις