Επιχειρήσεις

Holland & Barrett: Έξι καταστήματα μέσα σε ένα χρόνο – Προετοιμασία για Ρουμανία και Βουλγαρία

O πρόεδρος του ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής, που εκπροσωπεί την αλυσίδα Holland & Barrett στην Ελλάδα

Το νέο έτος εγκιανίασε δύο νέα καταστήματα, σε Νέα Σμύρνη και εντός του σούπερ μάρκετ AB Βασιλόπουλος στο Ελληνικό

Με δύο νέα καταστήματα, ένα στη Νέα Σμύρνη και ένα εντός του σούπερ μάρκετ AB Βασιλόπουλος στο Ελληνικό εισήλθε το νέο έτος για την εκ Βρετανίας αλυσίδα καταστημάτων ευεξίας και υγιεινών ειδών διατροφής Holland & Barrett, η οποία στη χώρα μας εκπροσωπείται από τον όμιλο Fourlis.

Σε αυτό το πλαίσιο η αλυσίδα, μέσα σε ένα χρόνο, σχεδόν, λειτουργίας, έχει φτάσει τα 6 καταστήματα, τα οποία βρίσκονται στα Βόρεια, Χαλάνδρι, Κηφισιά, Μαρούσι, καθώς στα Νότια Προάστια, στην περιοχή της Γλυφάδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος Fourlis στοχεύει στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου καταστημάτων μετά την Ελλάδα και στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία μέσω της ανάπτυξης, ενός δικτύου 100 φυσικών καταστημάτων.

Ήδη, κατά πηγές από την εταιρεία, γίνονται κάποιες πρώτες κινήσεις για να σχηματιστεί μια πρώτη εικόνα σχετικά με το real estate στις δύο πρωτεύουσες των συγκεκριμένων χωρών, με στόχο, μέσα στο 2024, μπορεί και στο πρώτο εξάμηνο του έτους, να ανοίξουν τα πρώτα καταστήματα εκεί, με την αγορά της Ρουμανίας να προηγείται στην επέκταση.

Όπως γίνεται και στη χώρα μας, ο στόχος και στις χώρες αυτές είναι να βρεθούν άνετα, κεντρικά καταστήματα σε περιοχές που συγκεντρώνουν κόσμο που να έχει ενδιαφέρον στην καινοτομία και στην υγιεινή διατροφή.

‘Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η αγορά υγείας και ευεξίας συνιστά έναν από τους ταχέως αναπτυσσόμενους κλάδους παγκοσμίως. Στη, δε, Ελλάδα το 2022 ο τζίρος φέρεται να ξεπέρασε τα 600 εκ. ευρώ και μεγάλο μερίδιο του τζίρου να εξακολουθεί να γίνεται ακόμα από τα φαρμακεία.

Η Holland & Barrett ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1870 και για πάνω από 150 χρόνια οι καταναλωτές την εμπιστεύονται για προϊόντα ευεξίας. Σήμερα είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα Υγείας & Ευεξίας στη Μεγάλη Βρετανία και στην Ευρώπη και διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 σε 18 χώρες παγκοσμίως. Προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε 4 κατηγορίες: βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής, φυσικά προϊόντα ομορφιάς, αθλητικά συμπληρώματα και τρόφιμα και ροφήματα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu