Επιχειρήσεις

Holland & Barrett: 20 σημεία πανελλαδικά, συνεργασία με Skroutz και από το 2026 στα Βαλκάνια

Σε έναν μήνα περίπου θα συνεργαστεί με την skroutz.gr, προκειμένου, πέρα από το δικό της e-shop, να έχει παρουσία και σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες

Σε ανάπτυξη βρίσκεται η βρετανική αλυσίδα καταστημάτων ευεξίας Holland & Barrett την οποία στην Ελλάδα διαχειρίζεται ο όμιλος Fourlis, καθώς, κατά όσα αναφέρουν τα στελέχη της, μέσα στο 2025 αναμένεται να ξεπεράσει τα 20 σημεία πανελλαδικά, συμπεριλαμβανομένων και των shop in a Shop που βρίσκονται σε καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πριν από λίγες ώρες εξάλλου άνοιξε τις πύλες του και το 11ο κατάστημα στο ΙΚΕΑ αεροδρομίου, ενώ στις αρχές του 2025 ξεκινά τη λειτουργία του ένα νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, στο κέντρο της πόλης, στο σημείο όπου τέμνονται πλατεία Αριστοτέλους και Μητροπόλεως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

IΚEA: Γιατί προχωρά σε εμπορικό μετασχηματισμό

Το νέο ΙΚΕΑ του εμπορικού πάρκου του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος από 20.000 τμ, πλέον γίνεται 15.000 τμ

Σύμφωνα με όσα τονίζει στο Financial Report η υπεύθυνη ανάπτυξης του δικτύου Σοφία Σπηλιωτοπούλουη φετινή χρονιά θα κλείσει με διψήφια ανάπτυξη, με τρία καταστήματα της αλυσίδας να κρατούν τα σκήπτρα: Της Γλυφάδας, το οποίο διπλασίασε τον τζίρο του σε σχέση με το 2023, του Mall με 60% ανάπτυξη και της Κηφισιάς, το οποίο, επίσης κινηθηκε 60% ανοδικά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά”.

Την ίδια στιγμή, σε ανοδική πορεία, σύμφωνα με την κυρία Σπηλιωτοπούλου προχώρα και το e shop της αλυσίδας, με αποτέλεσμα, για το 2024 το 16% του τζίρου της εταιρείας να προέρχεται από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, κάτι το οποίο η κ. Σπηλιωτοπούλου αποδίδει στο γεγονός ότι οι πελάτες που προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου είναι ήδη σχετικά “εκπαιδευμένοι” στο να παραγγέλνουν, καθώς το κάνουν, ήδη από τα προηγούμενα χρόνια.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία ποντάρει πολλά στην ηλεκτρονική παρουσία της. Για τον λόγο αυτό πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησε σύμπραξη με την ιστοσελίδα bestprice.gr, ενώ σε έναν μήνα περίπου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα κάνει είσοδο και στην skroutz.gr, προκειμένου, πέρα από το δικό της e-shop, να μπορεί να βρίσκεται και σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο κατάστημα Holland & Barrett του αεροδρομίου απασχολούνται 5 άτομα, τα οποία προτού αναλάβουν εργασία στο σημείο, πέρασαν από 40ωρη εκπαίδευση.

Κατά όσα τονίζει η κ. Σπηλιωτοπούλου πρόκειται για συγκεκριμένο guideline, το οποίο επιβάλλεται από την μητρική εταιρεία της Αγγλίας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση προς το καταναλωτικό κοινό, ειδικά σε ό,τι αφορά τα ευαίσθητα ζητήματα ευεξίας, για τα οποία το προσωπικό που απασχολούνται στα καταστήματα πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο.

Σε αναμονή μέχρι το 2026 για την είσοδο στα Βαλκάνια

Σημειώνεται ότι στις αρχές του 2023 που είχε ξεκινήσει το λανσάρισμα της αλυσίδας στην Ελλάδα είχε τονιστεί σε σημαντικό βαθμό το ό,τι σύντομα θα έρχονταν και η επέκταση του brand, πάντα υπό την Fourlis, σε Ρουμανία και Βουλγαρία. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρεία, η είσοδος του brand στις αυτές χώρες στα Βαλκάνια αναμένεται να καθυστερήσει περαιτέρω, καθώς θα ξεκινήσει από το 2026 τελικά και όχι από το 2025, χωρίς να διευκρινίζεται αν η έναρξη θα γίνει από τη Ρουμανία η από την Βουλγαρία.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, στην παρούσα φάση προτεραιότητα έχει η ανάπτυξη εντός Ελλάδας, καθώς τα πρώτα ευρήματα από την μέχρι τώρα δραστηριοποίηση έχουν δείξει ότι η αγορά της ευεξίας έχει ακόμα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης εντός των τειχών. Εξάλλου, επιδίωξη της Fourlis είναι να βρει, χωρίς πίεση, και τα καλύτερα δυνατά σημεία για τα καταστήματα, προκειμένου να επιταχύνει την ανάπτυξή της σε αυτές τις δύο αγορές.

Μ.Μπακ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu