Επιχειρήσεις

H&M: Στην Ελλάδα η 3η χειρότερη επίδοση ανάμεσα σε 61 χώρες το ά τρίμηνο

Σε τροχιά ανάκαμψης οι πωλήσεις της H&M στην Ελλάδα, η οποία πάντως εμφανίζει την τρίτη χειρότερη επίδοση, στο σύνολο των 61 χωρών που έχει παρουσία ο πολυεθνικός όμιλος, κυρίως εξαιτίας της μακράς περιόδου lockdown στο λιανεμπόριο

_x000D_

Οι πωλήσεις της αλυσίδας H&M στη χώρα μας εμφάνισαν πτώση 50% στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Δεκέμβριος 2020 – Φεβρουάριος 2021). Ακολούθησε αύξηση κατά 46% σε τοπικό νόμισμα στο β’ τρίμηνο (Μάρτιος – Μάιος 2021), που μετρίασε την πτώση στο α’ εξάμηνο σε 18%.

_x000D_

Στο σύνολο των 61 χωρών που έχει παρουσία η H&M, η Ελλάδα εμφανίζει την τρίτη χειρότερη επίδοση, κυρίως εξαιτίας της μακράς περιόδου lockdown στο τοπικό λιανεμπόριο. Έξι ακόμη χώρες εμφανίζουν διψήφια πτώση στο α’ εξάμηνο: Δανία (-10%), Γερμανία (-13%), Χονγκ Κονγκ (-18%), Λετονία (-34%), Λιθουανία (-20%) και Μακάο (-12%).

_x000D_

Σε αξία, οι πωλήσεις που ανακοίνωσε ο σουηδικός όμιλος για την Ελλάδα στο β’ τρίμηνο του 2021 διαμορφώθηκαν σε 305 εκατ. σουηδικές κορώνες (ή 30,04 εκατ. ευρώ με σημερινή ισοτιμία) από 224 εκατ. σουηδικές κορώνες (ή 22,06 εκατ. ευρώ) στο β’ τρίμηνο του 2020. Πρόκειται για αύξηση 36% σε σουηδικό νόμισμα ή 46% μετά τις προσαρμογές σε ευρώ, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της μητρικής εταιρείας προσιτής μόδας. Σημειώνεται ότι στο εξεταζόμενο διάστημα, η H&M έχει προσθέσει ένα ακόμη κατάστημα στο δίκτυό της. Πρόκειται για την πρώτη boutique COS που άνοιξε στο Golden Hall, αυξάνοντας σε 36 το σύνολο των καταστημάτων του δικτύου.

_x000D_

Σε επίπεδο εξαμήνου (1η Δεκεμβρίου του 2020 μέχρι 31 Μαΐου του 2021), οι πωλήσεις του δικτύου H&M στην Ελλάδα ανήλθαν σε 515 εκατ. σουηδικές κορώνες ή 50,72 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 22% σε σουηδικό και 18% σε τοπικό νόμισμα συγκριτικά με τα στοιχεία του α’ εξαμήνου της χρήσης 2019/2020.

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu