Η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει όλες τις διαδικασίες
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Ντανιέλ Ερβέρ, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει σε προσφορές για τους πελάτες, ώστε να ενισχύσει τον χρόνο αντίδρασής της στις νέες τάσεις της μόδας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο Ervér δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην κερδοφορία και τις ταμειακές ροές από το 2023 θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσθετη κεφαλαιακή ένεση σε προσφορές πελατών.
Πρόσθεσε ότι η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει τις διαδικασίες, θα αναπτύξει δυνατότητες εγγύς αποθήκευσης και θα αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών για να είναι πιο ακριβής στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ακόμη ότι η εταιρεία έχει μεγάλες ευκαιρίες το 2025 και το 2026 να ανοίξει περισσότερα καταστήματα για να αυξήσει τα έσοδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τραμπ: Ο Μπάιντεν έπρεπε να πει στο Ισραήλ να πλήξει τις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν
- Φωτιά στην Ηλεία: Καλύτερη λόγω της βροχής η εικόνα στο Γεράκι
- ΠΑΣΟΚ: Πώς θα γίνει αύριο Κυριακή η ψηφοφορία για την εκλογή προέδρου
- Έφυγε από τη ζωή ο εμβληματικός συνθέτης Μίμης Πλέσσας
- Μητσοτάκης στη Ρηγίλλης: «Τιμάμε όλους τους προέδρους της Νέας Δημοκρατίας, παρόντες και απόντες»
- Fourlis: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 385.033 ευρώ
- Μπαρτσελόνα: Θα συνεχίσει να την ντύνει η Nike τα επόμενα 10 χρόνια με 1,4 δισ. ευρώ
- Ερντογάν: Το Ισραήλ θέλει «ύπουλα» να διαμοιράσει την περιοχής μας
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις