Η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει όλες τις διαδικασίες
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Ντανιέλ Ερβέρ, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει σε προσφορές για τους πελάτες, ώστε να ενισχύσει τον χρόνο αντίδρασής της στις νέες τάσεις της μόδας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο Ervér δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην κερδοφορία και τις ταμειακές ροές από το 2023 θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσθετη κεφαλαιακή ένεση σε προσφορές πελατών.
Πρόσθεσε ότι η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει τις διαδικασίες, θα αναπτύξει δυνατότητες εγγύς αποθήκευσης και θα αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών για να είναι πιο ακριβής στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ακόμη ότι η εταιρεία έχει μεγάλες ευκαιρίες το 2025 και το 2026 να ανοίξει περισσότερα καταστήματα για να αυξήσει τα έσοδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΙΝΣΕΤΕ: Στα 11,4 δισ. ευρώ ο τζίρος των ξενοδοχείων για το 2024
- ΑΑΔΕ: Άνοιξε η πλατφόρμα για επιστροφή ΦΠΑ στους αγρότες ειδικού καθεστώτος
- Καρολάιν Λέβιτ: Ιστορική η αυριανή μέρα για την Αμερική οι ανακοινώσεις Τραμπ για τους δασμούς
- GM: Άλμα 16,7% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ το α’ τρίμηνο 2025
- Fitch: Αναβάθμισε τις ελληνικές τράπεζες – Επενδυτική βαθμίδα σε Eurobank και Εθνική
- Μητσοτάκης για εξωδικαστικό: Τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν – Οι έξι νέες πρωτοβουλίες
- Γαλλία: Το καλοκαίρι του 2026, πριν τις εκλογές, η απόφαση του Εφετείου για την καταδίκη της Λεπέν
- Τραμπ με τον πρόεδρο της Stellantis εν όψει των δασμών στην αυτοκινητοβιομηχανία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις