Η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει όλες τις διαδικασίες
Ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Ντανιέλ Ερβέρ, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει σε προσφορές για τους πελάτες, ώστε να ενισχύσει τον χρόνο αντίδρασής της στις νέες τάσεις της μόδας, σύμφωνα με τους Financial Times.
Ο Ervér δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην κερδοφορία και τις ταμειακές ροές από το 2023 θα χρησιμοποιηθούν για την πρόσθετη κεφαλαιακή ένεση σε προσφορές πελατών.
Πρόσθεσε ότι η σουηδική εταιρεία ένδυσης θα ψηφιοποιήσει τις διαδικασίες, θα αναπτύξει δυνατότητες εγγύς αποθήκευσης και θα αξιοποιήσει τα δεδομένα των πελατών για να είναι πιο ακριβής στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος δήλωσε ακόμη ότι η εταιρεία έχει μεγάλες ευκαιρίες το 2025 και το 2026 να ανοίξει περισσότερα καταστήματα για να αυξήσει τα έσοδα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γκίκας: “Η από-ανθρακοποίηση των νησιών θα αλλάξει την εικόνα τους σε όλα τα επίπεδα”
- Αλεξ Λάτσης: Ο δευτερότοκος γιος του Σπύρου Λάτση δημιουργεί αθόρυβα οικοσύστημα νεοφυών επιχειρήσεων στην Ευρώπη
- ΕΕ: Οριακή αύξηση 1,1% στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Οκτώβριο
- Κυρανάκης: Στον Αρειο Πάγο σήμερα 22/11 για υπόθεση απάτης στην Κτηματογράφηση
- Σταϊκούρας: Στα 0,60 λεπτά το εισιτήριο στο Μετρό Θεσσαλονίκης
- Μικτές τάσεις στα ασιατικά χρηματιστήρια
- ΕΛΓΑ: Καταβολές 2,6 εκατ. ευρώ για τις ενστάσεις της τετραετίας
- Northvolt: Στο άρθρο 11 του πτωχευτικού κώδικα η σουηδική εταιρεία μπαταριών
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις