Επιχειρήσεις

H&M: Oριακή άνοδος στο πεντάμηνο του 2024 στο απόηχο των προστίμων στην Ελλάδα

O CEO της H&M Danier Erver

Tη στιγμή που επανασχεδιάζεται παγκοσμίως και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας

Στον απόηχο των προστίμων, λόγω μη κοπής αποδείξεων, από την ΑΑΔΕ, επί ελληνικού εδάφους, τα οποία αποδόθηκαν σε τεχνικά προβλήματα του παρόχου, η σουηδική εταιρεία ενδυμάτων και αξεσουάρ κατέγραψε οριακά ανοδική πορεία το πρώτο πεντάμηνο του έτους.

Πιο συγκεκριμένα, ο τζίρος του ομίλου για τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους ανήλθε σε 113,2 δισ. σουηδικές κορώνες στο εξάμηνο, βελτιωμένος μόλις κατά 1% συγκριτικά με πέρσι, ενώ τα κέρδη μετά φόρων άγγιξαν τα 6,19 δισ. κορώνες, έναντι 3,82 δισ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Την ίδια στιγμή, βελτιωμένα εμφανίζονται και τα λειτουργικά κέρδη της Η&Μ, διαμορφούμενα σε 9,17 δισ. κορώνες το υπό εξέταση διάστημα, έναντι 5,44 δισ. κορώνες πέρσι.

Παράλληλα, το αντίστοιχο περιθώριο κέρδους πλησιάζει το 8,1%, δίνοντας ελπίδες για επίτευξη του στόχου περιθωρίου 10% μέχρι το τέλος του έτους.

Σε ό,τι αφορά το δεύτερο τρίμηνο της χρήσης (Μάρτιος-Μάιος), οι πωλήσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 3% σε σχέση με πέρσι, αγγίζοντας τα 59,6 δισ. κορώνες, ενώ 11% ήταν η θετική μεταβολή για το μεικτό κέρδος, το οποίο διαμορφώθηκε σε 33,56 κορώνες. Σημαντική ήταν η βελτίωση ωστόσο στα κέρδη μετά φόρων, τα οποία βελτιώθηκαν κατά 52%, αγγίζοντας τα 4,99 δισ κορώνες το φετινό τρίμηνο, από 3,11 δισ. κορώνες πέρσι.

Το καλοκαίρι πάντως δεν προοιωνίζεται τόσο θετικό για τον κολοσσό ένδυσης. Κατά όσα τόνισε ο Daniel Erver, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ο Ιούνιος δεν θα είναι τόσο καλός, από πλευράς πωλήσεων, λόγω και των καιρικών συνθηκών.

Εξάλλου, αυτό το χρονικό διάστημα, η εταιρεία σχεδιάζει την πιο ισχυρή επάνοδό της σε κεντρικές της αγορές, σε μια προσπάθεια ανάκτησης του εδάφους.

Ανανεωμένη ηλεκτρονική εικόνα

Ως εκ τούτου, σχεδιάζεται το δυναμικότερο λανσάρισμα της νέας εικόνας των φυσικών καταστημάτων της Η&Μ σε κεντρικές αγορές, όπως το Παρίσι, το Μιλάνο, το Βερολίνο, η Στοκχόλμη, το Μόναχο και η Νέα Υόρκη.

Πληροφορίες, επίσης, θέλουν μέσα στο φθινόπωρο να παρουσιάζεται και το ανανεωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, project στο οποίο εργάζονται πυρετωδώς οι αρμόδιοι υπάλληλοι.

Στην παρούσα φάση, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του ομίλου συνεισέφεραν το 30% του συνολικού τζίρου το πρώτο εξάμηνο της χρήσης, με σταθερή ανοδική τάση.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu