Επιχειρήσεις

H&M: Επικαλείται τεχνικό πρόβλημα για τα «λουκέτα»

Τι αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία για το 48ωρο "λουκέτο" σε 4 καταστήματα

Η πολυεθνική εταιρεία αλυσίδας καταστημάτων ρούχων H&M, μετά το 48ωρο λουκέτο σε τέσσερα καταστήματά της στην Ελλάδα από τους ελεγκτές της ΑΑΔΕ, καθώς εξέδιδαν μεν αποδείξεις αλλά οι αποδείξεις αυτές δεν διαβιβάζονταν ηλεκτρονικά στην ΑΑΔΕ, εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία επικαλείται ξανά, όπως στο πρώτο λουκέτο του καταστήματός της στην Ερμού, τεχνικό πρόβλημα με τον πάροχο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Προσωρινό λουκέτο σε άλλα τέσσερα καταστήματα της H&M για μη διαβίβαση αποδείξεων λιανικής στην εφορία

Το πρόβλημα φαίνεται να είναι συστημικό καθώς τα καταστήματα ναι μεν εξέδιδαν αποδείξεις λιανικής αλλά αυτές δεν μεταβιβάζονταν ηλεκτρονικά στην ΑΑΔΕ

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, από χθες τέσσερα καταστήματά μας στον Βόλο, την Καλαμάτα, τη Ρόδο και τη Γλυφάδα παραμένουν κλειστά για 48 ώρες, έως τις 22 Ιουνίου, σε συνέχεια των ελέγχων από τις Eλληνικές Φορολογικές Αρχές.

 Αυτό ήταν αποτέλεσμα τεχνικού προβλήματος στο σύστημά μας, που επηρέασε μόνο τη διαβίβαση ηλεκτρονικών δεδομένων στην ψηφιακή πύλη της ΑΑΔΕ. Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, τόσο οι τοπικές ομάδες όσο και οι ομάδες μας στο εξωτερικό, εργάζονται συνεχώς για την επίλυση του προβλήματος σε συνεργασία με τον τεχνικό μας πάροχο. Διερευνούμε, με την υποστήριξη τόσο εσωτερικών όσο και εξωτερικών τεχνικών εμπειρογνωμόνων, τι μπορεί να έχει προκαλέσει το τεχνικό πρόβλημα.

Για εμάς, είναι εξαιρετικά σημαντικό να ακολουθούμε και να συμμορφωνόμαστε πλήρως με τους Νόμους και τους φορολογικούς κανονισμούς σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε στη διάθεση των Ελληνικών Φορολογικών Αρχών, σεβόμενοι απόλυτα τον θεσμικό τους ρόλο.”

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu