Μετά από την ισχυρή αύξηση παραγωγής που σημείωσε το 2022, η Hellas Direct θα επιδιώξει μέσα στη φετινή χρονιά να διευρύνει την παρουσία της τόσο στην ελληνική, όσο και στη ρουμανική αγορά στην οποία έχει εισέλθει πρόσφατα.
_x000D_
Ειδικότερα, το 2022 έκλεισε για την Hellas Direct με μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα γύρω στα 44 εκατ. ευρώ, (αυξημένα κατά 27% σε σύγκριση με το 2021, έναντι του +0,4% που σημείωσε η εγχώρια αγορά αστικής ευθύνης οχημάτων στο ενδεκάμηνο του 2022 σύμφωνα με την έκθεση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος) που αντιστοιχούν σε ένα στόλο περίπου 300 χιλιάδων αυτοκινήτων.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Παράλληλα, η Hellas Direct θα εντείνει τις προσπάθειές της και στο μέτωπο της χρηματοδότησης των πελατών της, μέσα από τη συνεργασία της με τραπεζικά ιδρύματα. Ειδικότερα, στελέχη της εταιρείας υποστηρίζουν ότι το πρόγραμμα «Wallet+» που λανσαρίστηκε, είχε πολύ θετική ανταπόκριση στο πελατειακό κοινό, αποδεικνύοντας την πολύ μεγάλη ανάγκη που υπάρχει για εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης των αναγκών σε ότι αφορά την κίνηση. Το «wallet+» προσφέρει σήμερα χρηματοδότηση για τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, λάστιχα, μικροεπισκευές, κ.λπ. Στόχος τώρα είναι η συνεργασία με περισσότερα τραπεζικά ιδρύματα, καθώς και η χρηματοδότηση για την απόκτηση αυτοκινήτου.
_x000D_
Στο χρηματοδοτικό κομμάτι επίσης, πρόσφατα η Hellas Direct ανακοίνωσε ότι προσφέρει ασφάλεια αυτοκινήτου με πληρωμή (και) μέσω χρεωστικής (όχι μόνο πιστωτικής) κάρτας σε μηνιαίες δόσεις, χωρίς αιτήσεις, εγκρίσεις, εξαιρέσεις και δεσμεύσεις.
_x000D_
Επέκταση στη Ρουμανία
_x000D_
Η ρουμανική ασφαλιστική αγορά επηρεάστηκε έντονα από την κρίση που ξέσπασε στην Citi Insurance -μιας εταιρείας με ηγετικό μερίδιο αγοράς- το Σεπτέμβριο του 2021, κρίση που εξελίχθηκε σε «λουκέτο» τον Απρίλιο του 2022.
_x000D_
Πρόκειται για μια αγορά πολύ πιο «συγκεντρωμένη» από την ελληνική, σε ότι αφορά τόσο τις ασφαλιστικές εταιρείες, όσο και το χώρο των διαμεσολαβούντων. Για παράδειγμα, μαζί με την Hellas Direct δραστηριοποιούνται μόλις εννέα ασφαλιστικές εταιρείες στη χώρα, ενώ μικρός είναι και ο αριθμός των εταιρειών διαμεσολάβησης, με την μεγαλύτερη εξ’ αυτών -την Safety Brokers- να επιτυγχάνει μια παραγωγή υψηλότερη των 400 εκατ. ευρώ και να ελέγχει περίπου το 8% της αγοράς.
_x000D_
Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον, στελέχη της Hellas Direct δηλώνουν πολύ ικανοποιημένα από την υποδοχή που τους έχει επιφυλάξει η ρουμανική αγορά, καθώς και από τη συνεργασία τους με τους τοπικούς τους συνεργάτες. Στόχος της Hellas Direct είναι να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 2%-3% μέσα στο πρώτο δωδεκάμηνο δραστηριοποίησης στη χώρα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Το μεσοπρόθεσμο δημοσιονομικό πρόγραμμα 2025-2028 στο υπουργικό συμβούλιο της Δευτέρας
- Οι Χούθι επιχείρησαν να σκοτώσουν τον Μπενιαμίν Νετανιάχου, αλλά χωρίς αποτέλεσμα
- Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τη Δευτέρα 30/9
- Super Cap μπάσκετ: Οι νεαροί του Περιστερίου πρωταγωνιστές στη νίκη επί του Άρη
- Αυστρία: Το ακροδεξιό Κόμμα της Ελευθερίας πρώτο στις εκλογές, σύμφωνα με τα exit polls
- ΕΚΤ: ΟΙ 5 τάσεις στην αγορά εργασίας
- WSJ: Παρεμβολές στα GPS προβληματίζουν τις αεροπορικές
- Κέλεχερ (UBS): Οι αυξημένες κεφαλαιακές απαιτήσεις θα πλήξουν την Ελβετία
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις