Η Γερμανίδα μηχανικός, θα συνεργαστεί με τον Esteban Ocon, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο, ως ένας από τους δύο νέους μηχανικούς αγώνων
Σε αναδιάρθρωση της ομάδας αγωνιστικών δραστηριοτήτων της προχωρά η Haas και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την τοποθέτηση της Laura Muller ως την πρώτη γυναίκα μηχανικό αγώνων στη Formula 1.
Η Γερμανίδα μηχανικός, θα συνεργαστεί με τον Esteban Ocon, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο, ως ένας από τους δύο νέους μηχανικούς αγώνων στην ομάδα που εδρεύει στις ΗΠΑ.
Ο νέος επικεφαλής στρατηγικής της Haas θα είναι επίσης γυναίκα, η Carine Cridelich, η οποία προσλήφθηκε από την ομάδα Racing Bulls της Red Bull και θα ξεκινήσει να εργάζεται την 1η Μαρτίου.
Ο ρόλος του μηχανικού αγώνων είναι πολύ βασικός, καθώς είναι το άτομο που συνεργάζεται πιο στενά με τους οδηγούς σχετικά με την απόδοση, το στήσιμο και τη λειτουργία του μονοθεσίου τους. Επίσης, είναι η φωνή τους που ακούγεται να μιλάει στους οδηγούς στις τηλεοπτικές μεταδόσεις.
Αντίπαλος του Muller στο μονοθέσιο του team-mate του Ocon, του Βρετανού rookie Oliver Bearman, θα είναι ο Ronan O’Hare, μια άλλη εσωτερική πρόσληψη που ήταν προηγουμένως μηχανικός επιδόσεων.
Ο επικεφαλής της ομάδας Ayao Komatsu δήλωσε: «Δεν είναι ότι επέλεξα τη Laura επειδή είναι γυναίκα. Απλά δεν μας ενδιαφέρει – η εθνικότητα, το φύλο, δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι η δουλειά, το πώς ταιριάζεις στην ομάδα, πώς μπορείς να μεγιστοποιήσεις την απόδοση – και ο Ronan και η Laura πιστεύω ότι τυχαίνει να είναι η καλύτερη επιλογή».
Ο Κομάτσου, ο οποίος έγινε επικεφαλής της ομάδας πριν από τη σεζόν 2024, δήλωσε ότι ήθελε να αλλάξει την ομάδα λειτουργίας των αγώνων από τις αρχές του περασμένου έτους, αφού εντόπισε αδυναμίες.
Οι αλλαγές της Haas περιλαμβάνουν τον διορισμό νέου επικεφαλής μηχανικού αγώνων και αθλητικού διευθυντή, δύο κοινές θέσεις που η ομάδα χαμηλού προϋπολογισμού δεν είχε καλύψει την περασμένη σεζόν.
Ο νέος επικεφαλής μηχανικός αγώνων είναι ο Francesco Nenci, ο οποίος πρόσφατα εργάστηκε στο πρόγραμμα της Audi για το Ράλι Ντακάρ και έχει εμπειρία στην F1 με τη Sauber και την Toyota. Ο Mark Lowe, προηγουμένως διευθυντής της ομάδας της Haas, θα είναι αθλητικός διευθυντής.
«Ένιωσα ότι η ομάδα στην πίστα ήταν ένας από τους πιο αδύναμους τομείς πέρυσι, και όσο πιο ανταγωνιστικό γινόταν το μονοθέσιο, τόσο περισσότερο εκτίθετο», δήλωσε ο Komatsu.
«Προς το τέλος της χρονιάς είχαμε το πέμπτο ταχύτερο μονοθέσιο. Αλλά όσον αφορά την εκτέλεση, θα έπρεπε να είχαμε τερματίσει στην P6 στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά δεν το κάναμε.
«Εν μέρει ήταν ότι αφήσαμε πάρα πολλούς πόντους στο τραπέζι από την επιχείρηση στην πίστα. Έτσι χρειαζόμασταν πραγματικά ένα βήμα προς τα πάνω».
Η Haas έχει μια μοναδική δομή, καθώς οι εσωτερικές της δραστηριότητες έχουν περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο μέσω της συνεργασίας της με τη Ferrari.
Η Haas χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα της Ferrari, έχει την ομάδα σχεδιασμού της στην Ιταλία στο Maranello και αγοράζει σχεδόν όλα τα μηχανικά μέρη από τη Ferrari που επιτρέπονται στους κανονισμούς για το μονοθέσιό της, σχεδιάζοντας μόνο τις αεροδυναμικές επιφάνειες και το πλαίσιο.
Τα κεντρικά τους γραφεία βρίσκονται στην Kannapolis της Βόρειας Καρολίνας, αλλά η αγωνιστική ομάδα λειτουργεί από ένα μέτριο εργοστάσιο στο Banbury του Oxfordshire.
Ο Komatsu δήλωσε ότι αυτή θα είναι η πρώτη χρονιά που η Haas θα έχει επαρκή προϋπολογισμό για να φτάσει το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού της F1. Μια ακόμη αλλαγή στην προσέγγιση είναι ότι δεν θα χρησιμοποιήσει την τελευταία επανασχεδιασμένη μπροστινή ανάρτηση της Ferrari, προτιμώντας να παραμείνει στον περσινό σχεδιασμό για λόγους συνέπειας της αεροδυναμικής έρευνας.
Η Haas τερμάτισε πέρυσι στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τις Racing Bulls, Williams και Sauber, και ο Komatsu δήλωσε ότι οι στόχοι του είναι «προσανατολισμένοι στη συνέπεια».
«Στην ιστορία με τη Haas όλα αυτά τα χρόνια, δεν νομίζω ότι ήμασταν ανταγωνιστικοί σε όλες τις σεζόν με παρόμοιο τρόπο», είπε.
Πρόσθεσε ότι έχει φιλοδοξίες να βελτιώσει περαιτέρω μια ομάδα που, όπως είπε, «χτυπάει πάνω από το βάρος της» για τους περιορισμένους πόρους της.
«Ποιος άλλος έχει μόνο 300 άτομα ή λειτουργεί από ένα τέτοιο κτίριο;» δήλωσε ο Κομάτσου.
«Αν η Williams λειτουργούσε σύμφωνα με τις δυνατότητές της, δεν υπάρχει περίπτωση να την κερδίσουμε. Θέλω να φτάσουμε σε ένα σημείο όπου θα μπορούμε να νικήσουμε τέτοιου είδους ανθρώπους επί της ουσίας, χωρίς να τα σκατώνουν οι άνθρωποι».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Τραμπ: Προς ανακοίνωση επένδυσης 500 δισ. δολαρίων για υποδομές τεχνητής νοημοσύνης από τρεις εταιρείες
- Δικαίωση μετά από 25 χρόνια: Η Επιτροπή Ανταγωνισμού πλήρωσε αποζημίωση 770.000 ευρώ γιατί έκανε τα «στραβά μάτια»
- H Γαλλία εξέδωσε ένταλμα σύλληψης κατά του Μπασάρ αλ Ασαντ
- Ευρωπαϊκές αγορές: Νευρικότητα και κέρδη μετά φόβου… Τραμπ
- Γεωργιάδης: Όλα τα φαρμακεία θα διανέμουν σκευάσματα υψηλού κόστους
- ΥΠΕΝ: Διαγωνισμός για έρευνα και εκμετάλλευση αντιμονίου στη Χίο
- Παπουτσάνης: Αύξηση 6,3% του τζίρου το 2024 με 66,2 εκατ. ευρώ και το 55% από εξαγωγές
- Επιτήδιοι ζήτησαν λεφτά για να διαγράψουν οφειλή επιχειρηματία στον ΔΕΔΔΗΕ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις