Επιχειρήσεις

H Kρι Κρι, η «μάχη» της πρωτεϊνικής πουτίγκας και το Τικ Τοκ

Ο CEO της Κρι Κρι Παναγιώτης Τσινάβος

Μετά το εξωτερικό ήρθε και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια η τάση για πρωτεινικά γλυκά

Στον κλάδο της πρωτεινικής πουτίγκας μπήκε μετά από πολλές εργαστηριακές δοκιμές που έκανε τους τελευταίους μήνες και η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, μια ενέργεια, την οποία, εξάλλου, είχε προαναγγείλει και πριν από λίγους μήνες και ο CEO της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβος, στο περιθώριο της δημοσιογραφικής παρουσίασης του Μουσείου Παγωτού.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία λανσάρει τη νέα σειρά High Protein Super Spoon Pudding, σε δύο γεύσεις, η οποία περιλαμβάνει 20 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κύπελλο.

Σύμφωνα με όσα τονίζονται από την Κρι Κρι, το πρωτεϊνικό επιδόρπιο High Protein Super Spoon Pudding, είναι μία «επιλογή με χαμηλά λιπαρά και χωρίς προσθήκη ζάχαρης και είναι ιδανικό για τους σύγχρονους καταναλωτές που ακολουθούν έναν active τρόπο ζωής και αναζητούν εύκολες και υγιεινές απολαύσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας τους».

Επί της ουσίας, πρόκειται για μια ακόμα εταιρεία που μπαίνει στη ‘’μάχη της πουτίγκας’’, ειδικά της πρωτεινικής, μετά την Danone, τη Δέλτα, την Arla, καθώς και της PL των Lidl.

Ο συγκεκριμένος κλάδος γαλακτοκομικών το τελευταίο χρονικό διάστημα γνωρίζει μεγάλες δόξες, ειδικά ανάμεσα στις γυναίκες και σε όσους προσέχουν τη διατροφή τους, ενώ είναι πολύ δημοφιλής και στις νεαρές ηλικίες.

Μάλιστα, διαφημίζεται ευρέως και μέσω των Social media, ειδικά μέσω του Tik Tok, με αποτέλεσμα, ειδικά σε συγκεκριμένα brands, κατά συγκεκριμένους αναλυτές, να ξεπουλάει.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu