Επιχειρήσεις

Γυναικεία υπόθεση το e-shopping: 8 στις 10 έκαναν τουλάχιστον μια αγορά το τελευταίο εξάμηνο

Financialreport.gr

Πρωταγωνιστές στις αγορές τους τα είδη ένδυσης

Σε γυναικεία υπόθεση αναδεικνύονται οι αγορές μέσω διαδικτύου, καθώς οι περισσότεροι αγοραστές στην Ελλάδα είναι γένους θηλυκού τουλάχιστον σύμφωνα με στοιχεία του τελευταίου εξαμήνου.

Την ίδια στιγμή, καταγράφεται αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, με σχεδόν όλους τους Έλληνες να συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone.

Αυτό αναδεικνύουν τααποτελέσματα της νέας έκδοσης της Focus on Tech Life της Focus Bari, σύμφωνα με την οποία το 78% των Ελλήνων έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο.

Το 75% των αντρών έχει κάνει τουλάχιστον μια online αγορά, ενώ πάνω από 8 στις 10 γυναίκες (81%) επέλεξαν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Συνολικά ξόδεψαν σε διαδικτυακές αγορές 909 ευρώ έναντι 816 ευρώ το 2020. Πρωταγωνιστικό ρόλο στις αγορές τους είχαν: Ρούχα (40%), παπούτσια (31%), καλλυντικά (24%), ηλεκτρονικά είδη (23%) και ξενοδοχεία / διαμονή (23%).

Την ίδια στιγμή, οι Έλληνες αποδεικνύονται δεινοί δημιουργοί περιεχομένου: Χαρακτηριστικό είναι ότι τρεις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους καθημερινά για να τραβούν φωτογραφίες, ενώ πάνω από δύο στους πέντε δημιουργούν βίντεο.

Εξάλλου, από την έρευνα φαίνεται πόσο οι influencers και οι διασημότητες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων.

Ωστόσο, είναι η νεότερη γενιά είναι αυτή που δείχνει ότι μετρά περισσότερο τη γνώμη τους για προϊόντα, παρά οι μεγαλύτερες ηλικίες.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu