Επιχειρήσεις

Γρ. Σαράντης: Με μικρή αύξηση πωλήσεων και άλμα κερδών ξεκίνησε το α΄τρίμηνο του 2021

Ο Όμιλος Σαράντη ξεκίνησε τη χρονιά παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κερδοφορίας και δυναμική πωλήσεων μέσα σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που παραμένει απαιτητικό και ασταθές σε ολόκληρη την γεωγραφική περιοχή του Ομίλου.

_x000D_

Παρά τα συνεχιζόμενα lockdowns, τα περιοριστικά μέτρα και τις συνεχιζόμενες δυσμενείς επιπτώσεις που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19 στο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, ο Όμιλος συνεχίζει να επιδεικνύει την ανθεκτικότητά του, απέναντι στα μεταβαλλόμενα πρότυπα κατανάλωσης και στις διαφορετικές δυναμικές των καναλιών διανομής, πάντα με την στήριξη του ισχυρού και ποικιλόμορφου προϊοντικού χαρτοφυλακίου του, αλλά και τις συνεχείς προσπάθειες και την αφοσίωση των ανθρώπων του.

_x000D_

Κατά τη διάρκεια του α΄ τριμήνου του 2021, οι πωλήσεις του Ομίλου Σαράντη ανήλθαν σε 88,72 εκατ. ευρώ από 86,94 εκατ. ευρώ που είχαν διαμορφωθεί κατά το α’ τρίμηνο του 2020, αυξημένες κατά 2,05%, παρά την υψηλή συγκρίσιμη βάση του περασμένου έτους.

_x000D_

Καθ ‘όλη τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2021 οι πωλήσεις προήλθαν απ’ όλες τις προϊοντικές κατηγορίες του Ομίλου που σχετίζονται με την Προσωπική Φροντίδα και Υγιεινή, αλλά και την Οικιακή Φροντίδα, ενώ παρατηρήθηκε αύξηση ζήτησης για αρώματα ευρείας διανομής, αποσμητικά και προϊόντα αντηλιακής φροντίδας. Αντιθέτως, η καταναλωτική δραστηριότητα παρέμεινε υποτονική στο κανάλι της επιλεκτικής διανομής που παρέμεινε κλειστό κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

_x000D_

Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 29,18 εκατ. ευρώ κατά το α’ τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με 29,82 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 2,1% καθώς οι σημαντικές αποδόσεις όλων των προϊοντικών κατηγοριών στο κανάλι της ευρείας διανομής αντισταθμίστηκαν από τις αδύναμες πωλήσεις εντός του καναλιού της επιλεκτικής διανομής.

_x000D_

Οι ξένες χώρες, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 4,2% και διαμορφώθηκαν σε 59,54 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2021 από 57,12 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 9,6%.

_x000D_

Η κερδοφορία του Ομίλου παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη κατά το α’ τρίμηνο του 2021, υποστηριζόμενη από μειωμένα έξοδα μάρκετινγκ, διαφήμισης & προώθησης και ισορροπημένα λειτουργικά έξοδα.

_x000D_

Ως εκ τούτου, κατά το α’ τρίμηνο του 2021 τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 38,45%, στα 13,63 εκατ. ευρώ από 9,84 εκατ. ευρώ, και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,36% από 11,32% το α’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

_x000D_

Τα κέρδη προ Φόρων και τόκων (EBIT) αυξήθηκαν κατά 53,25% το α’ τρίμηνο του 2021 φθάνοντας τα 10,43 εκατ. ευρώ έναντι 6,80 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020 και το περιθώριο EBIT ανήλθε στο 11,75% το α’ τρίμηνο του 2021 από 7,83% την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

_x000D_

Η διοίκηση δηλώνει ότι θα συνεχίσει πιστά το στρατηγικό πλάνο, επιδιώκοντας περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων, περαιτέρω βελτίωση στα περιθώρια κέρδους και δημιουργία ταμειακών ροών. Η στρατηγική του Ομίλου παραμένει αμετάβλητη, με έμφαση, στην ανάπτυξη, είτε οργανική είτε μέσω εξαγορών, στην περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριότητάς του στην γεωγραφική του περιοχή, στην βελτιστοποίηση των λειτουργικών του εξόδων, στις οικονομίες κλίμακας, στις συνέργειες και στην λειτουργική μόχλευση (operating leverage).

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu