Η αγωγή αγγίζει τις πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού
Τριάντα δύο ευρωπαϊκοί οργανισμοί μέσων ενημέρωσης κατέθεσαν σήμερα αγωγή κατά της Google, ζητώντας αποζημίωση ύψους περίπου 2,1 δισ. ευρώ.
Η αγωγή αγγίζει τις πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, με τους ομίλους μέσων ενημέρωσης να ισχυρίζονται ότι «υπέστησαν ζημίες λόγω μιας λιγότερο ανταγωνιστικής αγοράς», σύμφωνα με μια δήλωση που μοιράστηκαν οι δικηγορικές εταιρείες Geradin Partners και Stek, οι οποίες εκπροσωπούν τους οργανισμούς.
«Χωρίς την κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της Google, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης θα είχαν λάβει σημαντικά υψηλότερα έσοδα από τη διαφήμιση και θα πλήρωναν χαμηλότερες αμοιβές για υπηρεσίες ad tech», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Μεταξύ των ομίλων μέσων ενημέρωσης είναι ορισμένοι κορυφαίοι ειδησεογραφικοί όμιλοι της Ευρώπης, όπως η Axel Springer (ιδιοκτήτρια του POLITICO), η Schibsted με έδρα τη Νορβηγία και όμιλοι της BENELUX, όπως η DPG Media και η Mediahuis.
Η αγωγή κατατέθηκε σε ολλανδικό δικαστήριο.
Τον Ιούνιο του περασμένου έτους, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε αντιμονοπωλιακές κατηγορίες στην Google σχετικά με τη διαφημιστική της δραστηριότητα.
«Η προκαταρκτική μας ανησυχία είναι ότι η Google μπορεί να χρησιμοποίησε τη θέση της στην αγορά για να ευνοήσει τις δικές της υπηρεσίες διαμεσολάβησης», δήλωσε τότε η εκτελεστική αντιπρόεδρος Μαργκρέτε Βεστάγκερ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Νέοι Αγρότες: Σε διαβούλευση το πρόγραμμα των 410 εκατ. ευρώ – Οι προϋποθέσεις
- Κέκροψ: Μεταβιβάστηκε στον Πέτρο Σουρέτη το 4,6% της εταιρείας για 1,3 εκατ. ευρώ
- ΥΠΕΞ Β. Μακεδονίας: Η χρήση του όρου «Μακεδονία» επιτρέπεται από τη Συμφωνία των Πρεσπών
- Γιατροί προς Γεωργιάδη: «Με απειλές και βία μόνο επιπλοκές θα πρέπει να αναμένετε»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις