Επιχειρήσεις

Golden Goose: Η εταιρεία με τα τολμηρά σνίκερς νοίκιασε «χρυσό» κατάστημα στη Βουκουρεστίου

''Βρώμικα'' σνίκερ που αγγίζουν ακόμα και τα 550 ευρώ το ζευγάρι

Έρχεται πλέον και αυτόνομα στην Ελλάδα μέσω ίδρυσης θυγατρικής - Η αξία της μητρικής επερνά τα 2,5 δισ. δολάρια

Επίσημη δραστηριοποίηση στην Ελλάδα ξεκινά τις επόμενες ημέρες η ιταλική εταιρεία sneakers Golden Goose, έχοντας σύμφωνα με πληροφορίες, μισθώσει ένα από τα πιο κεντρικά καταστήματα της Αθήνας, επί της οδού Βουκουρεστίου. Σύμφωνα μάλιστα με στελέχη της αγοράς εμπορικών ακινήτων, το μηνιαίο μίσθωμα του εν λόγω καταστήματος θα τιμάται άνω των 50.000 ευρώ.

Μέχρι τώρα τα προϊόντα της Golden Goose διανέμονταν στην ελληνική αγορά μέσω αντιπροσώπων όπως η Soho Soho, ενώ πωλούνταν και μέσω συγκεκριμένων e-shop.

Αυτή η κίνηση έρχεται λίγους μήνες μετά την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας στην Ελλάδα από την ιταλική μητρική εταιρεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα εταιρεία έχει ως μοναδικό μέτοχο την Golden Goose S.P.A. που εδρεύει στο Μιλάνο της Ιταλίας και έχει ως επωνυμία της την Golden Goose Hellas Μονοπρόσωπη ΙΚΕ.

Κατά όσα αναφέρονται στη σύσταση της εταιρείας, η εν Ελλάδι Golden Goose έχει σαν δραστηριότητα την εμπορία ρούχων, παπουτσιών, υφασμάτων, γυαλιών, αρωμάτων, καλλυντικών, ειδών ομορφιάς, κοσμημάτων, αξεσουάρ, κεριών και κάθε άλλων συναφών προϊόντων και ειδών, καθώς και την επισκευή και μεταποίηση αυτών των προϊόντων.

Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, σε γραφεία επί της οδού Φιλελλήνων και διαχειριστής της την δεδομένη στιγμή είναι ο λογιστής Χρήστος Παπανδρέου.

Εξάλλου, η Golden Goose αξιοποίησε τα τελευταία χρόνια στο έπακρον τη δύναμη των Social media: Με πάνω από 78,5 εκατομμύρια προβολές στο TikTok, τα παπούτσια, που αναγνωρίζονται από την ταλαιπωρημένη εικόνα τους και το αστέρι, έχουν εμφανιστεί στα TikToks “Rich Mom Starter Pack” της Christina Najjar (@Tinx), καθώς και στο reboot του δημοφιλούς σίριαλ Gossip Girl, ως σήμα κατατεθέν του Gen-Z/millennial look, που χαρακτηρίζει τις ηλικίες 18-30.

Aπό 445 δολάρια το ζευγάρι

Με έδρα της την Ιταλία και συγκεκριμένα τη Βενετία η μάρκα παπουτσιών Golden Goose έχει διανύσει τα τελευταία χρόνια μια φρενήρη πορεία.

Από την ίδρυσή της το 2000, η ιταλική μάρκα παπουτσιών Golden Goose είχε γίνει καταρχάς γνωστή ως εταιρεία υποδημάτων τένις, όμως σύντομα αυτό άλλαξε, καθώς τα παπούτσια της φορέθηκαν πολύ γρήγορα και από ‘’μη αθλητές’’.

Ο αστικός μύθος αναφέρει ότι οι ιδρυτές της. Francesca Rinaldo και Alessandro Gallo, δύο νεαροί σχεδιαστές από τη Βενετία, ξεκίνησαν, θέλοντας να κάνουν κάτι καινοτόμο: Να δημιουργήσουν ένα ζευγάρι παπούτσια που δεν υπήρχε μέχρι εκείνη την εποχή: Κάτι casual, πολυτελές και φτιαγμένο στο χέρι.

Για το λόγο αυτό, παρά την ταλαιπωρημένη τους όψη, ακριβώς επειδή το μεγαλύτερο μέρος της κατασκευής τους γίνεται χειροποίητα, οι τιμές για τα συγκεκριμένα παπούτσια ξεκινούν συνήθως από $445 και μπορεί να φτάσουν πάνω από $600.

Ακόμα και 20 χρόνια μετά, το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας κατασκευής ενός ζευγαριού sneakers Golden Goose γίνεται στο χέρι…

Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, υπήρξαν διάφορες αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Μετά την εξαγορά από το Carlyle Group για τρία χρόνια, το 2020 πωλήθηκε στον όμιλο Permira. Δύο χρόνια μετά η Golden Goose αγόρασε τον κύριο προμηθευτή της με τα σνικερ, το Italian Fashion Team. Το τίμημα άγγιξε, κατά τα ξένα δημοσιεύματα, άνω τα 2 δις δολάρια.

Τί είναι αυτό, όμως, που ξεχωρίζει την συγκεκριμένη εταιρεία, κατά τους Fashionistas; Το Golden Goose σήμερα συνδυάζει ένα εκλεπτυσμένο και μοντέρνο στυλ με μια vintage αίσθηση, είναι ένα είδος ”προσιτής πολυτέλειας”, όπως είναι το πιο τελευταίο trend στα ρούχα και τα παπούτσια. Παράλληλα, το χαρακτηριστικό “φορεμένο” στυλ, το οποίο έχουν και δεν μοιάζει με κανένα άλλο στην αγορά, είναι αυτό που κάνει να ξεχωρίζουν.

Στα 24 χρόνια από την ίδρυσή της, η Golden Goose έχει επεκταθεί σε casual ρούχα και αξεσουάρ, αλλά εξακολουθεί να είναι πιο γνωστή για τα αθλητικά παπούτσια της.

Mάλιστα, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Silvio Campara, τα επόμενα χρόνια αναμένεται να επεκταθεί και σε προϊόντα-έκπληξη.

Ο CEO της Golden Goose, Silvio Campara

Sneaker μάνια τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επενδύσεις σχετικά με τα παπούτσια σνίκερ στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό.

Από τις εγχώριες εταιρείες, η Zakcret είναι αυτή που έχει δικό της brand με σνίκερς, το Sneaker Cage, το οποίο εξαπλώνεται σταδιακά σε όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα, το τρίτο της κατάστημα με σνίκερ στην Ευρώπη άνοιξε πριν από μερικούς μήνες στην Ελλάδα η σερβική Sport Vision. Πρόκειται για το Buzz, το οποίο βρίσκεται επίσης σε έναν από τους ακριβούς δρόμους της Αθήνας, τη Μητροπόλεως.

Μεγάλο μέρος των JD Sports, στα καταστήματα σε Γλυφάδα και Πύργο του Πειραιά εξάλλου, αποτελούν και τα σνίκερ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu