Ελλάδα

Γέφυρα Αξιού: Τμηματικά τον Σεπτέμβριο τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας

Εντωμεταξύ δόθηκε σε αμφίδρομη κυκλοφορία η μία σήραγγα στην Κατερίνη

Τα έργα στη Γέφυρα Αξιού επιθεώρησε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος. Σύμφωνα με τον υφυπουργό τον Σεπτέμβριο θα δοθούν στην κυκλοφορία τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και στη συνέχεια τον Δεκέμβριο θα παραδοθεί πλήρως η γέφυρα.

Η γέφυρα είναι 52 ετών και έχει υποστεί καθίζηση, σύμφωνα με τους μηχανικούς. Θα σηκωθεί προς τα πάνω κατά 10 εκατοστά και θα γίνουν επίσης έργα αντιστήριξης. Ο κ. Ταχιάος ζήτησε την κατανόηση των μετακινουμένων και υπογράμμισε ότι στα διόδια των Μαλγάρων το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη έχει ελεύθερη διέλευση με κόστος για την Εγνατία Οδό 1.300.000 ευρώ για τον πρώτο μήνα μόνον. Σύμφωνα με τον υφυπουργό αντίστοιχα έργα συντήρησης θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα στις γέφυρες του Γαλλικού, του Λουδία αλλά και του Στρυμόνα.

Να υπενθυμίσουμε ότι πρόκειται για το έργο «Επείγουσες εργασίες αποκατάστασης και ενίσχυσης της δομικής επάρκειας της παλαιάς γέφυρας του δεξιού κλάδου του Αξιού ποταμού» ύψους 13 εκατ. ευρώ και για το οποίο η Intrakat υπέγραψε νέα σύμβαση με την «Εγνατία Οδός Α.Ε.» τέλος Αυγούστου 2023.

Στο μεταξύ, παραδόθηκε σήμερα σε αμφίδρομη κυκλοφορία ο κλάδος προς Θεσσαλονίκη της Σήραγγας Κατερίνης (Σήραγγα Τ4), παρουσία του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών για την αναβάθμισή της. Η σήραγγα θα παραδοθεί και στα δύο σκέλη της την άνοιξη του 2025. Πρόκειται για ένα έργο 25 ετών που όμως παρουσίασε ζητήματα πυρασφάλειας και γι’ αυτό έκλεισε τα τελευταία δύο χρόνια. Ο κ. Ταχιάος επιθεώρησε τις παρεμβάσεις στην ηλεκτροδότηση, στην εποπτεία, στον αυτόματο έλεγχο, στον αερισμό και στα συστήματα πυρανίχνευσης και πυρασφάλειας, που καθιστούν τη σήραγγα ασφαλέστερη για τους διερχόμενους οδηγούς. Το έργο θα στοιχίσει συνολικά 20 εκατομ. ευρώ.

Μέχρι την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων η κυκλοφορία των Ι.Χ. θα διεξάγεται μέσω του αμφιδρομημένου κλάδου, με μια λωρίδα, ανά κατεύθυνση και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης. Για τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων (π.χ. φορτηγά, λεωφορεία) η κυκλοφορία θα εξακολουθήσει να γίνεται μέσω της Περιφερειακής Οδού Κατερίνης.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu