Επιχειρήσεις

Γ. Μασούτης: Συζητάμε με Κρητικό για εξαγορά – Πότε ανοίγει το Grand στις Τρεις Γέφυρες

Financial Report

Ο Γιάννης Μασούτης

Επέκταση δικτύου σε Βόρεια Ελλάδα και Λευκάδα μέσα στο 2025

Το δεύτερο κατάστημα, μετά από αυτό στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά στην Καλλιθέα, για άτομα με οπτική ευαισθησία εγκαινίασε πριν από μερικά 24ωρα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Διαμαντής Μασούτης», που συνεχίζει να επενδύει στην επέκταση του δικτύου της στην Αττική και στην νησιωτική Ελλάδα. Παράλληλα, βρίσκονται σε αρχικό στάδιο οι συζητήσεις με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την εξαγορά της αλυσίδας, κάτι που ακούγεται έντονα τους τελευταίους μήνες, με την Μασούτης να διαψεύδει ότι έχει, ήδη, πρόσβαση σε οικονομικά και νομικά στοιχεία της εταιρείας, προκειμένου να προχωρήσει η συμφωνία.

Για τις συζητήσεις με τον Κρητικό, ο Γιάννης Μασούτης επικεφαλής της αλυσίδας δήλωσε ότι «είμαστε δύο επιχειρηματίες που συζητάμε ακόμα σε αρχικό στάδιο. Είναι ένα ιδιαίτερο deal».

Σε ο,τι αφορά το δεύτερο κατάστημα Μasvision, πρόκειται για μια κίνηση με σημασία για την υποβοήθηση των ατόμων με ευαισθησία στην όραση ελάχιστα μέτρα από τον Φάρο Τυφλών στην Καλλιθέα, μια επένδυση, η οποία χρηματοδοτήθηκε με ίδια κεφάλαια της Μασούτης και υλοποιήθηκε μέσα σε έξι μήνες. Σκοπός της, δε, είναι να μεταδώσει αυτή την τεχνογνωσία για ανάλογα καταστήματα και σε άλλες αλυσίδες.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Financial Report o επικεφαλής της αλυσίδας Διαμαντής Μασούτης, Γιάννης Μασούτης, είναι σε εξέλιξη, με στόχο να ανοίξει μέσα στο 2025, το κατάστημα Grand Μασουτης στις Τρεις Γέφυρες, μια επένδυση η οποία θα προσεγγίσει τα 30 εκατ. ευρώ. Με βάση τα όσα επισήμανε στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου καταστήματος, κάποιες καθυστερήσεις σε αδειοδοτήσεις αναμένεται να συμβάλουν στην καθυστέρηση των εγκαινίων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η εταιρεία δεν ‘’κοιτά’’ την ίδια στιγμή ευκαιρίες και στα Βόρεια Προάστια, για την ανέγερση ενός ακόμα Grand.

Εξάλλου, όπως έκανε σαφές, το άνοιγμα του καταστήματος στις Τρεις Γέφυρες δεν συνδέεται με την ολοκλήρωση της σύγχρονης πολυκατοικίας που θα το συνοδεύει, καθώς αυτή εκτιμάται ότι θα περατωθεί μέσα στο 2026. Εκτός από αυτή την επένδυση, η εταιρεία αναμένεται να ανοίξει ακόμα δύο καταστήματα στην Περιφέρεια, μέχρι το τέλος του 2025, ένα στη Θέρμη Θεσσαλονίκης και ένα ακόμα στη Λευκάδα, σε οικόπεδο που αγόρασε πριν από μερικούς μήνες.

Ανάπτυξη 5%

Κατά τα άλλα, ο κ. Μασούτης ανέφερε ότι η χρονιά ξεκίνησε με 5% ανάπτυξη για την αλυσίδα, την ώρα που είναι σε εξέλιξη σε όλα τα σούπερ μάρκετ ο νέος κώδικας δεοντολογίας: «Είναι κάτι δύσκολο, αλλά θεωρώ ότι με τον καιρό θα βελτιωθεί η κατάσταση, ενώ έχουν αρχίσει να έρχονται και έλεγχοι. Θεωρούμε ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά θα πρέπει να έχει διορθωτικό χαρακτήρα και όχι να είναι τιμωρητικό για τις αλυσίδες», υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι μέσω των νέων κανόνων μειώνονται περισσότερο δεν αυξάνονται οι τιμές, προς όφελος του καταναλωτή.

Επιλογή από το ράφι

Σημειώνεται ότι το νέο Masvision στην Καλλιθέα εφαρμόζει και διαθέτει όλες τις διαδικασίες και τις υλικοτεχνικές υποδομές που ενισχύουν και βελτιώσουν την αυτονομία των καταναλωτών με προβλήματα όρασης, τόσο κατά την περιήγησή τους στον χώρο, όσο και κατά τη διαδικασία επιλογής προϊόντων από το ράφι.
Σε αυτή την κατεύθυνση και με σκοπό την ενίσχυση τόσο της περιπατητικής, όσο και της προϊοντικής προσβασιμότητας, το κατάστημα προσφέρει:
• Απτικοακουστικό χάρτη που βρίσκεται μπροστά από τη reception του καταστήματος και δημιουργήθηκε με την πολύτιμη βοήθεια της e-Nable Greece. Με τη χρήση γραφής Μπράιγ ή με τη βοήθεια ενός στυλό που μπορεί να διαβάζει φωνητικά, δίνει νοητική κάτοψη ολόκληρου του καταστήματος.
• Οδηγό όδευσης στο πάτωμα ολόκληρου του καταστήματος, ο οποίος είναι πλήρως αποτυπωμένος στον απτικοακουστικό χάρτη.
• Απτικό υλικό σε κάθε καρτελάκι τιμών στα προϊόντα στο ράφι που γίνεται αντιληπτό με το άγγιγμα.
• Ανάγνωση κωδικού προϊόντος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το απτικό. Η ανάγνωση γίνεται σκανάροντας τον κωδικό με χρήση εφαρμογής σε κινητό και ο καταναλωτής ακούει ποιο είναι το προϊόν, αν βρίσκεται σε κάποια προσφορά, καθώς και την τελική του τιμή.
Επιπλέον με τα παραπάνω, οι εργαζόμενοι του Masvision Καλλιθέας έλαβαν πιστοποίηση, έχοντας παρακολουθήσει σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο ΚΕΑΤ Αθηνών (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών), με στόχο την προετοιμασία τους για να εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους καταναλωτές με προβλήματα όρασης.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu