Επιχειρήσεις

Funky Buddha: Δίκτυο καταστημάτων στη Σαουδική Αραβία για την ελληνική εταιρεία ένδυσης

Τα καταστήματα Funky Buddha που θα δημιουργηθούν θα είναι επιφάνειας 150 έως και 200 τετραγωνικών μέτρων στα εμπορικά κέντρα που διαχειρίζεται το Al Othaim Group

Η ελληνικών συμφερόντων αλυσίδα ειδών ένδυσης και υπόδησης, Funky Buddha, κάνει το πρώτο της σημαντικό βήμα εκτός εγχώριας αγοράς, μετά τη συμφωνία που υπέγραψε με τον όμιλο Al Othaim Group για την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων στη Σαουδική Αραβία.

Ο όμιλος Al Othaim αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους διαχειριστές εμπορικών κέντρων στη Σαουδική Αραβία, ενώ ταυτόχρονα δραστηριοποιείται και στην εμπορική διάθεση εμπορικών σημάτων μόδας αλλά και καλλυντικών από διεθνείς οίκους. Ιδρύθηκε από τον Saleh Al Othaim ως εταιρεία εμπορίας τροφίμων και σήμερα η Othaim Holding καλύπτει εμπορικές, βιομηχανικές και επενδυτικές δραστηριότητες μεταξύ των οποίων και στον κλάδο των ακινήτων. Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο θυγατρική της, Abdullah AlOthaim Markets, διαθέτει περισσότερα από 280 υποκαταστήματα σε όλη τη Σαουδική Αραβία και περισσότερα από 43 καταστήματα στην Αίγυπτο. Απασχολεί πάνω από 16.500 άτομα. Το μερίδιο της οικογένειας στην εταιρεία είχε αξία 1 δισεκατομμύριο δολάρια τον Αύγουστο του 2022. Ο επενδυτικός βραχίονας του ομίλου, “Abdullah Al Othaim Investment Company”, διαθέτει χαρτοφυλάκιο 38 κέντρων ψυχαγωγίας, 37 καταστημάτων λιανικής στο χώρο της μόδας και 10 εμπορικά κέντρα στα κράτη που ανήκουν στο Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου αλλά και στη Βόρεια Αφρική.

Πρόκειται για μία συνεργασία όπου η Funky Buddha θα πουλάει το εμπόρευμα με τη μορφή χονδρικής στους Σαουδάραβες, οι οποίοι θα έχουν ταυτόχρονα και την ευθύνη ανάπτυξης του δικτύου λιανικής και διεύρυνσης της παρουσίας του εμπορικού σήματος στη χώρα τους. Τα monobrand καταστήματα Funky Buddha που θα δημιουργηθούν θα είναι επιφάνειας 150 έως και 200 τετραγωνικών μέτρων αποκλειστικά στα εμπορικά κέντρα που διαχειρίζεται το Al Othaim Group. Στο πλάνο είναι να λειτουργούν τρία καταστήματα ανά έτος στη συγκεκριμένη χώρα κατά τα πρώτα δύο έτη της συνεργασίας. Στη συνέχεια, εφόσον όλα εξελιχθούν ομαλά η συνεργασία θα κινηθεί με ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Φέτος η Altex Α.Ε. που βρίσκεται πίσω από το εμπορικό σήμα Funky Buddha εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 39,5 εκατομμύρια ευρώ σε κύκλο εργασιών. Το λειτουργικό EBITDA εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε ποσοστό 12,5 επί του κύκλου εργασιών. Θυμίζουμε ότι το 2022 ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ανήλθε στα 34,03 εκατομμύρια ευρώ έναντι 26,02 εκατομμύρια ευρώ το 2021, αυξημένος κατά 30,78%, γεγονός που οφείλεται στην συνολική ανάπτυξη του κλάδου ενδυμάτων και στην επέκταση του δικτύου πωλήσεων τη εταιρείας. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων(EBITDA) ανήλθαν σε 6,22 εκατ. ευρώ από 5,69 εκατομμύρια ευρώ, όντας αυξημένα κατά 9,38% κυρίως λόγω της ανάκαμψης της αγοράς και της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων. Επίσης το 2022 καταγράφηκαν κέρδη προ φόρων που ανήλθαν στα επίπεδα των 2,87 εκατομμυρίων ευρώ.

Έως και το 2026 υπολογίζεται ότι στην Ελλάδα θα ανοίγουν 6 καταστήματα ετησίως – εταιρικά και franchise – ταυτόχρονα με την ανάπτυξη του σήματος στο εξωτερικό. Στους στόχους της επιχείρησης είναι να εισέλθει και σε άλλες αγορές τα επόμενα χρόνια. Επιδίωξη της εταιρείας είναι επίσης να αναπτύξει στο εξωτερικό τον τομέα του e-commerce μέσω ένταξης των προϊόντων Funky Buddha σε διεθνή marketplaces, αλλά και την ανάπτυξη της χονδρικής συνεργαζόμενη με ισχυρούς διανομείς.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu