Auto Moto

Φόρτιση με «πράσινη» ισχύ από την Audi

Η πράσινη φιλοσοφία της μάρκας επεκτείνεται και στις τεχνολογίες φόρτισης, με στόχο τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν εκπέμπουν άνθρακα στο δρόμο. Αλλά η ίδια η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας παράγει επίσης εκπομπές άνθρακα – πολύ περισσότερο όταν η ενέργεια παράγεται από ορυκτά καύσιμα, παρά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Για το λόγο αυτό, η Audi θα εργαστεί άμεσα τόσο εντατικά για να επεκτείνει τη χρήση της πράσινης ενέργειας, όπως κάνει ήδη στην κατασκευή μιας πράσινης υποδομής φόρτισης.

Ελεγχόμενη φόρτιση

Το όραμα της πολυτελούς γερμανικής μάρκας για ελεγχόμενη φόρτιση, μια φιλική προς το δίκτυο φιλοσοφία με την οποία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φορτίζουν όταν υπάρχει πλεόνασμα ανανεώσιμης ενέργειας στο δίκτυο, πρόκειται να γίνει πραγματικότητα σε λίγα χρόνια. Επιπλέον, η αυτάρκης, βιώσιμη υποδομή φόρτισης Hub φόρτισης αποθηκεύει ισχύ σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, γνωστές ως μπαταρίες δεύτερης ζωής και λαμβάνονται από αποσυναρμολογημένα οχήματα δοκιμής Audi.

Η μάρκα στοχεύει να γίνει πάροχος κινητικότητας με ουδέτερη εκπομπή άνθρακα και να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου της κατά 30% μέχρι το έτος 2025.

Κόμβος φόρτισης Audi

Το κέντρο δοκιμών μπαταριών της φίρμας στο Gaimersheim διασφαλίζει ότι επιτυγχάνεται μια ιδανική ισορροπία μεταξύ της πυκνότητας ενέργειας και της χωρητικότητας φόρτισης στις κυψέλες της μπαταρίας που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα e-tron.

Οι κυψέλες πρέπει να περάσουν από διάφορα προφίλ φόρτισης που εκτελούν οι τεχνικοί του Gaimersheim σε κλιματικούς θαλάμους σε θερμοκρασίες μεταξύ -30 και +60 °C. Προκειμένου να αξιολογηθούν τα φαινόμενα γήρανσης των κυττάρων, εκτίθενται επίσης σε υψηλές θερμοκρασίες για διάστημα περίπου ενός έτους. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να προσομοιώνει διάρκεια ζωής στο αυτοκίνητο έως και 15 χρόνια. Οι βάσεις δοκιμών διάρκειας ζωής στο Gaimersheim επιτρέπουν επίσης στους τεχνικούς να επιταχύνουν ανακατασκευασμένα σενάρια χιλιομέτρων περίπου 300.000 χιλιομέτρων. Άλλες δοκιμές περιλαμβάνουν δοκιμές πρόσκρουσης και υπερφόρτισης καθώς και διάφορες δοκιμές ασφαλείας. Ως εκ τούτου, τα στοιχεία της μπαταρίας πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα διάρκειας ζωής και ασφάλειας – καθοριστικά κριτήρια για βιώσιμη χρήση.

Κέντρο δοκιμών μπαταριών Gaimersheim

Χάρη στη χρήση αυτών που είναι γνωστές ως μονάδες δεύτερης ζωής – στοιχεία μπαταρίας που λαμβάνονται από αποσυναρμολογημένα οχήματα ανάπτυξης – ο κόμβος φόρτισης της μάρκας δεν είναι μόνο εξαιρετικά βιώσιμος. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα έγκειται, πάνω απ’ όλα, στη χωρητικότητα των διανομέων ως ενδιάμεσης αποθήκευσης για συνεχές ρεύμα. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη για μια πολύπλοκη υποδομή με γραμμές ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης και ακριβούς μετασχηματιστές. Η παροχή ισχύος 220 kW από το δίκτυο είναι επαρκής για το σύστημα αποθήκευσης μπαταριών 2,45 MWh και τα έξι σημεία φόρτισής του, το καθένα με χωρητικότητα έως 300 kW, στην πιλοτική τοποθεσία στη Νυρεμβέργη. Με μια σύμβαση πράσινης ενέργειας σε ισχύ, ο κόμβος φόρτισης της Audi χρησιμοποιεί ενέργεια μόνο από βιώσιμους πόρους. Τα ηλιακά πάνελ παρέχουν επιπλέον πράσινη ενέργεια.

Κόμβοι φόρτισης

Η τεχνολογία και ο αρθρωτός σχεδιασμός των κτιρίων όχι μόνο διευκολύνουν την επιλογή πιθανών τοποθεσιών. Μειώνουν επίσης τον χρόνο που απαιτείται για τον προγραμματισμό, μειώνοντας έτσι το κόστος και εξοικονομώντας πόρους. Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία του πρώτου κόμβου φόρτισης Audi στη Νυρεμβέργη, η Audi επεκτείνει την ιδέα της αστικής φόρτισης. Από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, μια δεύτερη συμπαγής πιλοτική τοποθεσία κόμβου φόρτισης Audi θα ανοίξει στο κέντρο της Ζυρίχης, ακολουθούμενη από εγκαταστάσεις στο Σάλτσμπουργκ και το Βερολίνο. Πρόσθετες τοποθεσίες σχεδιάζεται να ανοίξουν στη Γερμανία το 2023 και τα μέσα του 2024.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

TAGS:

close menu