Ένα σπάνια αγωνιστικό Ferrari 250 GTO του 1962 θα μπορούσε να γίνει το πιο ακριβό αυτοκίνητο της ιταλικής φίρμας που πουλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία
Ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, που πολλοί συλλέκτες θεωρούν ότι είναι το απόλυτο Ferrari, πρόκειται σύντομα να βγει σε δημοπρασία. Ο οίκος RM Sotheby’s ανακοίνωσε ότι ένα εντυπωσιακό330 LM/250 GTO Scaglietti του 1962 θα διατεθεί προς υποβολή προσφορών αυτόν τον Νοέμβριο στη Νέα Υόρκη.
Καθώς οι περιπτώσεις όπου αγωνιστικά αυτοκίνητα καταλήγουν στην ανοιχτή αγορά είναι εξαιρετικά σπάνιες, ο οίκος δημοπρασιών εκτιμά ότι το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να σημειώσει νέο ρεκόρ τελικής τιμής πώλησης, κάτι που θα το καταστήσει το πιο ακριβό Ferrari που πουλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία.
Δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που να συνδυάζουν στυλ και ουσία όπως το 250 GTO, το οποίο κατασκευάστηκε μεταξύ 1962 και 1964. Εκτός από το ότι πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα grand tourer που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari, τροφοδοτήθηκε επίσης από ένα πανίσχυρο κινητήρα Colombo V-12, χάρη στον οποίο κέρδισε το Διεθνές Πρωτάθλημα της FIA για κατασκευαστές GT τρία συνεχόμενα χρόνια. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και το γεγονός ότι μόνο 36 μονάδες κατασκευάστηκαν ποτέ, δεν είναι περίεργο που το αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι τόσο περιζήτητο.
Σύμφωνα με την The Wall Street Journal, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αριθμό πλαισίου 3765, είναι ένα από τα δύο μόνο μοντέλα που έχουν αγωνιστεί ποτέ με την ομάδα της ίδιας της μάρκας, τη Scuderia Ferrari.
Αν και η αγωνιστική του καριέρα ήταν μάλλον σύντομη, το αυτοκίνητο σημείωσε καλή απόδοση. Μπορεί να μην τελείωσε το 24 Hour of Le Mans το 1962, όπου το οδήγησαν οι Mike Parkes και Lorenzo Bandini, αλλά κέρδισε την κατηγορία του και κατέλαβε τη δεύτερη θέση γενικής στο Nürburgring 1.000 km τον προηγούμενο μήνα. Το όχημα ήταν επίσης δευτεραθλητής στο πρωτάθλημα Hillclimb της Σικελίας, το 1965.
Το αυτοκίνητο, το οποίο έχει κερδίσει πολλά βραβεία σε διάφορες εκθέσεις αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, φαίνεται άψογο. Διαθέτει ένα όμορφο φινίρισμα Corso Rossa διακοσμημένο με τον αριθμό 7 και ένα στυλάτο εσωτερικό με μπλε καθίσματα. Αρχικά πουλήθηκε για 6.000 δολάρια το 1964, αν και ο σημερινός ιδιοκτήτης του, ο συλλέκτης από το Οχάιο Jim Jaeger, πλήρωσε 500.000 δολάρια (περίπου 1,4 εκατ. δολάρια σε σημερινά χρήματα) το 1985, για να το αποκτήσει.
Η αγορά του κλασικού αυτοκινήτου μπορεί να σημειώνει κάμψη, ωστόσο ο RM Sotheby’s τρέφει μεγάλες προσδοκίες για το 250 GTO, το οποίο έχει προγραμματιστεί να βγει σε δημοπρασία στις 13 Νοεμβρίου. Την τελευταία φορά που ένα ίδιο μοντέλο πωλήθηκε δημόσια, το 2018, σημείωσε τότε ρεκόρ τελικής τιμής 48,4 εκατ. δολαρίων.
Ο οίκος δημοπρασιών θεωρεί ότι αυτό το Ferrari μπορεί να το ξεπεράσει. Ζητά 60 εκατ. δολάρια για το αυτοκίνητο, τιμή που αν τελικά επιτευχθεί, θα το καταστήσει το πιο ακριβό Ferrari που πουλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία. Να σημειωθεί, βέβαια, πως ένα άλλο 250 GTO πουλήθηκε για 70 εκατ. δολάρια το 2018, αλλά επρόκειτο για ιδιωτική πώληση και όχι για δημοπρασία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ο Γεραπετρίτης θα ενημερώσει τους πολιτικούς αρχηγούς για τις επαφές με Φιντάν
- ΥΠΕΘΟ: 16 ερωτήσεις – απαντήσεις για τον νέο Προϋπολογισμό
- ΠΟΥ: 226 εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας έχουν σκοτωθεί από τις 7 Οκτωβρίου στο Λίβανο
- Επίδομα παιδιού: Πότε θα λάβουν χρήματα οι δικαιούχοι για την 5η και την 6η δόση
- Κυρανάκης: «Το πιθανό κύκλωμα πήγε να δηλώσει 45 ακίνητα σε Αγκίστρι, Ύδρα και Σπέτσες πάνω από 550.000 τ.μ.»
- Γκιουλέκας: Με χρονικό ορίζοντα το 2070 χρειάζεται να σχεδιάζονται σήμερα οι πόλεις
- Πιερρακάκης: Το θέμα χρηματοδότησης της Σχολής Καλών Τεχνών Φλώρινας έχει δρομολογηθεί
- Northvolt: Παραιτήθηκε ο CEO Πίτερ Κάρλσον μετά την αίτηση πτώχευσης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις