Επιχειρήσεις

Fearless: Η ελληνική start up με προϊόντα για τερματοφύλακες που ανταγωνίζεται Adidas και Nike

Ο Δημήτρης Αγγελόπουλος, ιδρυτής της Fearless

Mόνο στη χώρα μας, υπάρχουν 10.000 τερματοφύλακες, ερασιτέχνες και επαγγελματίες

Σε μια αγορά που αγαπά τον αθλητισμό, από τα μικρά παιδιά μέχρι τους ενήλικες που εργάζονται επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο, σε όλη την Ευρώπη, θέλει να επεκταθεί περαιτέρω η Start Up Fearless Goalkeepers, με ιδρυτή τον Δημήτρη Αγγελόπουλο, ο οποίος πριν από λίγα 24ωρα ήταν ένας από τους τρεις νικητές των επιχειρηματικών βραβείων για νέους επιχειρηματίες, του Ελληνοκύπριου επιχειρηματία Sir Στέλιου Χατζηιωάννου.

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει την πορεία της από το 2018, όταν ο Δημήτρης Αγγελόπουλος, όντας τερματοφύλακας και ο ίδιος, αντιλήφθηκε το κενό που υπάρχει στα ποιοτικά προϊόντα για τερματοφύλακες, από γάντια μέχρι και στολές. Τότε ήταν που ξεκίνησε να επεξεργάζεται την ιδέα πιο επαγγελματικά, με αποτέλεσμα σήμερα να έχει μια μικρή επιχείρηση με γάντια για τερματοφύλακες, ρούχα, καθώς και καινοτόμο εξοπλισμό, με προσωπικό 6 ατόμων και αγορά, πέραν της Ελλάδας, στην Ιταλία, τη Ρουμανία και τη Γερμανία.

Σύμφωνα με όσα τονίζει ο ίδιος στο Financial Report «πρόκειται για μια αγορά σημαντική καθώς αφορά από παιδιά που παίζουν και θέλουν πχ γάντια και ρούχα κάθε χρόνο, μέχρι τους επαγγελματίες που μπορεί να χρειάζονται προϊόντα σχεδόν κάθε μήνα». Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν 10.000 τερματοφύλακες, ερασιτέχνες και επαγγελματίες, με την αγορά να μεγαλώνει σταδιακά, ενώ η εταιρεία διεκδικεί το δικό της μερίδιο δίπλα σε γνωστούς παίκτες όπως η Adidas και η Nike. Σημειώνεται ότι το 2023 η Fearless έκλεισε με τζίρο κοντά στις 250.000 ευρώ.

Κατασκευή στο Πακιστάν

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δημήτρης Αγγελόπουλος και η ομάδα του κάνουν το design των προϊόντων, τα οποία κατά 90% φτιάχνονται στο Πακιστάν και τα υπόλοιπα στην Ελλάδα. «Είναι κάτι που γίνεται κυρίως λόγω του κόστους, καθώς ακόμα και μεγάλες εταιρείες κατασκευάζουν τα προϊόντα τους εκεί».

Ανάμεσα στους στόχους του ιδρυτή της Fearless είναι η επέκταση της εταιρείας στην Ελλάδα, όπου κατέχει κοντά στο 13% της αγοράς και η κατοχύρωση αυτού του ποσοστού και στις χώρες που, ήδη, βρίσκεται στην Ευρώπη, την Ιταλία, τη Ρουμανία και τη Γερμανία. «Πρόκειται για χώρες με παράδοση στο ποδόσφαιρο, όπου η Fearless μπορεί να βρει περιθώρια ανάπτυξης της αγοράς, θέλουμε να πάρουμε ένα 13-15% της αγοράς εκεί τα επόμενα χρόνια» δηλώνει στο Financial Report, προσθέτοντας ότι μελλοντικά υπάρχει η στόχευση για επέκταση της επιχείρησης σε όλη την Ευρώπη.

Μ.Μπακ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu