Οικονομία

Eurostat: Το 77% των χρηστών διαδικτύου στην ΕΕ αγόρασε online αγαθά και υπηρεσίες το 2024 – Το 45% ρούχα και παπούτσια

Τα υψηλότερα ποσοστά ήταν στην Ιρλανδία (96%), στην Ολλανδία (94%) και στη Δανία (91%)

Οι διαδικτυακές αγορές στην ΕΕ συνεχίζουν να επεκτείνονται, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έρευνα για τη χρήση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) σε νοικοκυριά και από ιδιώτες, που παρουσίασε η Eurostat.

Το 2024, το 77% των χρηστών του Διαδικτύου αγόρασε ή παρήγγειλε αγαθά ή υπηρεσίες για προσωπική χρήση μέσω Διαδικτύου τους προηγούμενους 12 μήνες, αυξημένο από 59% το 2014, σημειώνοντας άνοδο 17%.

Τα υψηλότερα ποσοστά χρηστών του Διαδικτύου που πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου το 2024 ήταν στην Ιρλανδία (96%), στην Ολλανδία (94%) και στη Δανία (91%). Στο 78% η Ελλάδα. Αντίθετα, η Βουλγαρία είχε το χαμηλότερο μερίδιο με 57%, ακολουθούμενη από την Ιταλία και τη Ρουμανία, αμφότερες με 60%.

Από το 2014 έως το 2024, σημαντική ανάπτυξη παρατηρήθηκε στη Ρουμανία (+43 π.μ., από 17% σε 60%), στην Ουγγαρία (+37 π.μ., 42% σε 79%) και στη Λιθουανία (+36 π.μ., 36% σε 72%).

Κορυφαίες διαδικτυακές αγορές το 2024: τα ρούχα πρωτοστάτησαν

Τα προϊόντα που αγοράζονταν πιο συχνά στο διαδίκτυο το 2024 ήταν ρούχα (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών), παπούτσια και αξεσουάρ, με το 45% των ατόμων να πραγματοποιούν αυτές τις αγορές τους προηγούμενους 3 μήνες.

Ακολούθησαν οι παραδόσεις τροφίμων από εστιατόρια, αλυσίδες fast-food και υπηρεσίες catering (21%), καλλυντικά και προϊόντα ευεξίας (20%) και έπιπλα και αξεσουάρ σπιτιού ή είδη κηπουρικής (19%). Στη συνέχεια ήταν αθλητικός εξοπλισμός (εκτός αθλητικών ενδυμάτων), έντυπα βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες και συμπληρώματα υγείας όπως βιταμίνες (εξαιρουμένων των διαδικτυακών ανανεώσεων συνταγών), το καθένα με μερίδιο 16%.

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu