Παιδεία

Eurostat: Στη χειρότερη θέση της ΕΕ η Ελλάδα στην online εκπαίδευση

Η χώρα μας κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση το 2023 σε σχέση με τα άτομα που έκαναν διαδικτυακά μαθήματα το 2022

Στην χειρότερη θέση μεταξύ των χωρών της ΕΕ στην online εκπαίδευση βρίσκεται η Ελλάδα σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat. Η χώρα μας κατέγραψε τη μεγαλύτερη μείωση το 2023 σε σχέση με τα άτομα που έκαναν διαδικτυακά μαθήματα ή χρησιμοποίησαν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό το 2022, μία μείωση της τάξης του 12%.

Το 2023, το 30% των χρηστών του διαδικτύου στην ΕΕ ηλικίας 16 έως 74 ετών ανέφερε ότι είχε παρακολουθήσει κάποιο διαδικτυακό μάθημα ή είχε χρησιμοποιήσει διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό κατά τους τρεις μήνες που προηγήθηκαν της έρευνας.

Πρόκειται για αύξηση 2 ποσοστιαίων μονάδων (π.μ.) σε σύγκριση με το 2022 (28%).

Μεταξύ όλων των μελών της ΕΕ, οι Κάτω Χώρες είχαν το υψηλότερο ποσοστό (54%) των χρηστών του διαδικτύου που έκαναν ένα διαδικτυακό μάθημα ή χρησιμοποίησαν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό, ακολουθούμενες από τη Φινλανδία (53%), τη Σουηδία (48%), την Ισπανία (47%) και την Εσθονία (45%).

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, η πραγματοποίηση διαδικτυακών μαθημάτων ή η χρήση διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού δεν ήταν πολύ συχνή στη Ρουμανία (10%), την Κύπρο (16%), τη Βουλγαρία και την Ελλάδα (και οι δύο 17%) και την Πολωνία (18%).

Σε γενικές γραμμές, η συμμετοχή στην ηλεκτρονική εκπαίδευση το 2023 αυξήθηκε σε σύγκριση με το 2022.

Το μερίδιο των ατόμων που κάνουν διαδικτυακά μαθήματα ή χρησιμοποιούν διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό αυξήθηκε στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται στις Κάτω Χώρες (+12%), στη Σουηδία (+7%) και στη Μάλτα, την Εσθονία και την Κροατία (και οι τρεις +5%).

Μειώσεις παρατηρήθηκαν στην Ελλάδα (-12%), την Κύπρο (-5%), την Αυστρία και τη Σλοβενία (και οι δύο -2%).

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu