Aναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των Ελλήνων έχουν γίνει οι διαδικτυακές αγορές, ύστερα από το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 στη χώρας μας. Οι online αγορές δεν έχουν, ωστόσο, αντικαταστήσει την προσέλευση στα φυσικά καταστήματα, αλλά λειτουργεί – ως επί το πλείστον – συμπληρωματικά.
Ενδεικτικά, η ανοδική τροχιά στην οποία συνεχίζουν να βρίσκονται οι ηλεκτρονικές αγορές – μετά την «εκτόξευση» τους εν μέσω περιοριστικών μέτρων- αποτυπώνεται στα στοιχεία της Eurostat, σύμφωνα με τα οποία, 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου στη χώρα μας έκαναν αγορές από online καταστήματα το 2022. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό το 2020 έφτανε στο 58,93% ενώ το 2016 κάτω από το 50%, στο 44,59%.
Την πρώτη θέση στις ηλεκτρονικές αγορές το 2022 καταλαμβάνουν τα είδη ένδυσης και υπόδησης (μαζί με τα αθλητικά ρούχα) καθώς το 32,49% των χρηστών του διαδικτύου έχει προχωρήσει σε κάποια παραγγελία. Το 20,5% επίσης έχει παραγγέλνει μέσω διαδικτύου, φαγητό delivery από κατάστημα εστίασης.
Αθλητικά είδη (15,24%) και καλλυντικά – είδη ομορφιάς (14,29%) βρίσκονται επίσης ανάμεσα στις δημοφιλέστερες online αγορές των Ελλήνων ενώ το 10,99% έχει πραγματοποιήσει αγορές σε ηλεκτρονικά είδη, όπως υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΗΠΑ: Στο 2,8% η ανάπτυξη το γ΄ τρίμηνο – Αυξημένες 3,5% οι καταναλωτικές δαπάνες
- Πηγές υπ. Άμυνας για Γκιουλέρ: Οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις αποτελούν εγγυητή της εθνικής μας κυριαρχίας
- Συνάλλαγμα: Το ευρώ σημειώνει άνοδο 0,42% στα 1,0530 δολάρια
- Βουλή – Γεωργιάδης σε Πολάκη: «Κάνεις πρόβα τζενεράλε συναρχηγού»
- Κικίλιας: Χρειάζεται ψυχραιμία και οργάνωση για πιθανή κακοκαιρία
- Εκλογές ΕΒΕΑ: 30 Νοεμβρίου με 2 Δεκεμβρίου
- Στα ύψη ο καφές: Υψηλό 47ετίας στα 3,158 δολάρια η λίβρα για την ποικιλία Arabica
- Τράπεζα Χανίων: Δωρεά 60 υπολογιστών στα σχολεία της Κρήτης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις