Στο κόκκινο και οι δεσμεύσεις για λιγότερο άνθρακα
Ανοδική πορεία αναμένεται να ακολουθήσει το πτητικό πρόγραμμα στην Ευρώπη τα επόμενα 25 χρόνια, παρά την πρόσφατη μείωση που ήρθε από την πανδημία.
Αυτό φανερώνει πρόσφατη έκθεση του Eurocontrol, διεθνούς φορέα για την κυκλοφορία των αερογραμμών, η οποία δημοσιεύθηκε τις προηγούμενες ημέρες και δίνει μια εικόνα από το μέλλον.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται ότι «παρά την πανδημία COVID-19 που προκάλεσε σημαντική βραχυπρόθεσμη μείωση της κίνησης, ο αριθμός των πτήσεων στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα 25 χρόνια, φτάνοντας τα 15,4 εκατομμύρια πτήσεις το 2050, αύξηση 52% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2023».
Παράλληλα, σύμφωνα με τους στόχους του Ευρωπαϊκού και του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), ο τομέας των αερομεταφορών έχει δεσμευτεί να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050, με τρεις κύριους τομείς να συμβάλουν σε αυτόν τον φιλόδοξο στόχο και είναι οι εξής:
-η ανάπτυξη των Βιώσιμων Αεροπορικών Καυσίμων (SAF), οι βελτιώσεις στους στόλους και την τεχνολογία και ο εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων, των λειτουργιών και των υποδομών ATM, ιδίως μέσω της καινοτομίας. Επιπλέον, θα εξακολουθήσουν να χρειάζονται μέτρα εκτός κλάδου για να επιτευχθεί μηδενική εκπομπή.
Κατά τον Raúl Medina, Γενικό Διευθυντή του Eurocontrol «συνολικά, ο κλάδος των αερομεταφορών θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε ο οικονομικά κίνητρα και στο κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο για να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις του».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- BOX NOW: Επέκταση σε Ρόδο, Μυτιλήνη, Ζάκυνθο και Κεφαλονιά και πληθυσμιακή κάλυψη 96% στην Ελλάδα
- Πως Προεδρικό Διάταγμα του ΥΠΕΝ μετέτρεψε οικόπεδα σε χωράφια – Προς αντίδραση «γαλάζιοι» βουλευτές
- Νέα διεύθυνση στο γραφείο τύπου του Πιερρακάκη και νέος σύμβουλος στον Θεοδωρικάκο
- Ευρωπαϊκές αγορές: 12η σερί μέρα κερδών για τον FTSE 100
- Τράπεζα Πειραιώς: Στις 3 Ιουνίου η αποκοπή μερίσματος 0,298 ευρώ ανά μετοχή
- Τραμπ για δασμούς: Μερική απαλλαγή σε αυτοκινητοβιομηχανίες που συναρμολογούν τα οχήματά τους στις ΗΠΑ
- Νίκος Βέττας: Δεν μπορεί το δημόσιο να παίρνει το 50% των εισοδημάτων – Οι φόροι πρέπει να μειωθούν
- Αποκατάσταση οδικού δικτύου Θεσσαλίας – Στερεάς: Έπεσαν οι υπογραφές με ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ και ΤΕΡΝΑ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις