Ελλάδα

Ετσι θα γίνει η ψηφιοποίηση του ΑΣΕΠ

Η Κοινωνία της Πληροφορίας προωθεί έργο 10,54 εκατ. ευρώ

Σε δημόσια διαβούλευση έθεσε η Κοινωνία της Πληροφορίας το σχέδιο για την ψηφιακή μετάβαση του ΑΣΕΠ. Η υλοποίηση του έργου θα ακολουθήσει τις βέλτιστες πρακτικές και τις καινοτόμες τεχνολογίες, με γνώμονα την απλοποίηση των διαδικασιών και την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πολιτών και φορέων, ώστε να υποστηρίξει τον ενισχυμένο ρόλο του ΑΣΕΠ στο σύγχρονο οικοσύστημα πληροφοριών.

Η συνολική μέγιστη εκτιμώμενη αξία της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων προαίρεσης, ανέρχεται στο ποσό των 10,54 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια της ορίζεται σε 24 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας ελέγχου και παραλαβής παραδοτέων.

Αντικείμενο της Σύμβασης
Ο Ανάδοχος κατ’ελάχιστον θα κληθεί να υλοποιήσει στο πλαίσιο του έργου:

– Υλοποίηση όλων των απαραίτητων ενεργειών για τη μετεγκατάσταση των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων ΑΣΕΠ στο Κυβερνητικό Νέφος του Ελληνικού Δημόσιου Τομέα (G-Cloud) και την διασύνδεσή τους με τις υφιστάμενες υποδομές του ΑΣΕΠ

– Προμήθεια όλων των απαραίτητων αδειών που καλύπτουν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων ΑΣΕΠ και μετεγκατάσταση στο G-Cloud

– Ανάπτυξη νέων εφαρμογών/ βελτιστοποίηση υφιστάμενων / λειτουργικότητες

– Υλοποίηση όλων των απαραίτητων ενεργειών/ προμήθεια λογισμικών & εξοπλισμού προκειμένου να καταστεί πλήρως δυνατή η εξ αποστάσεως εργασία των εργαζομένων του ΑΣΕΠ

– Αναβάθμιση διαδικασιών και επιπέδου ασφάλειας, με δημιουργία και εφαρμογή νέας Πολιτικής Ασφάλειας σε συμμόρφωση με τον ΓΚΠΔ, σύμφωνα με τα πρότυπα της οικογένειας ISO 27000 (27001, 27701, 27017 κλπ),

– Υλοποίηση νέων και ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαλειτουργικότητας

– Υπηρεσίες Εκπαίδευσης / Σχεδιασμός προγραμμάτων κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού του ΑΣΕΠ για την εφαρμογή του νέου συστήματος

– Μελέτες Αποτύπωσης Υφιστάμενων Διαδικασιών και Οργανωτικού Ανασχεδιασμού Διαδικασιών (BPR). Κύριος στόχος είναι η διαμόρφωση νέων διαδικασιών αξιολόγησης του προσωπικού για την υλοποίηση νέων προσλήψεων μέσω:

  • της αποτύπωσης, μοντελοποίησης και αξιολόγησης των υφιστάμενων διαδικασιών πρόσληψης, κινητικότητας και επιλογής προϊσταμένων του ΑΣΕΠ βάσει των νόμων 4765/2021 και 4940/2022
  • της απλούστευσης και προτυποποίησης των διαδικασιών με βάση τα αποτελέσματα των Μελετών Αποτύπωσης και Οργανωτικού Ανασχεδιασμού (Business Process Reengineering)
  • του προσδιορισμού των απαραίτητων τροποποιήσεων του κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας του ΑΣΕΠ
  • του σχεδιασμού νέων διαδικασιών πρόσληψης, κινητικότητας και επιλογής προϊσταμένων βασισμένων σε νέες τεχνολογίες (e-assessment centers)

– Σχεδιασμός και ανάπτυξη του Μητρώου Υποψήφιων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΜΥΔΥ), το οποίο θα διασυνδέεται με τα λοιπά υποσυστήματα του ΑΣΕΠ και παράλληλα θα προβλέπεται διασύνδεση με τα λοιπά βασικά μητρώα / ΠΣ που αφορούν σε λειτουργίες ανθρώπινου δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου.
– e- Assessment Centres του ΑΣΕΠ. Περιλαμβάνεται η πλήρης τεχνοοικονομική μελέτη αναφορικά με τις απαραίτητες κτηριακές προϋποθέσεις και υποδομές που πρέπει να πληροί ο φυσικός ή οι φυσικοί χώροι που θα χρησιμοποιηθούν ως εξεταστικά κέντρα διενέργειας των τεστ δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ. Το μοντέλο που θα υιοθετήσει το ΑΣΕΠ συνοπτικά κατανέμεται στα ακόλουθα στάδια:

  • Εγγραφή στην εξέταση
  • Προετοιμασία για την εξέταση
  • Έλεγχος ταυτοπροσωπίας
  • Διενέργεια της εξέτασης
  • Προβολή αποτελεσμάτων της εξέτασης

– Βελτιστοποίηση επιλεγμένων εφαρμογών, βάσει των αποτελεσμάτων / προδιαγραφών του λειτουργικού και οργανωτικού ανασχεδιασμού του ΑΣΕΠ

– Υλοποίηση 2 πιλοτικών blockchain για βελτίωση της λειτουργίας του ΑΣΕΠ.

– Ανάπτυξη οριζόντων υπηρεσιών του ΑΣΕΠ (ενδεικτικά π.χ. εικονική υποβοήθηση/ εξυπηρέτηση χρηστών), βάσει των αποτελεσμάτων / προδιαγραφών του λειτουργικού και οργανωτικού ανασχεδιασμού του ΑΣΕΠ. Σκοπός της εικονικής υποβοήθησης είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω αυτόματου εξειδικευμένου εικονικού βοηθού (chatbot) που θα παρέχει την δυνατότητα αλληλεπίδρασης με την πλατφόρμα. Το chatbot θα βοηθά, επί της ουσίας, το χρήστη στην πλοήγηση της ιστοσελίδας, καθώς και στην άμεση παροχή πληροφόρησης στους συναλλασσόμενούς μέσω συγκεκριμένων ερωταπαντήσεων (F.A.Q.s).

Ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός του Α.Σ.Ε.Π αναμένεται να βελτιώσει την εσωτερική οργάνωση και διενέργεια των εργασιών του αλλά και να διευκολύνει τους άμεσα ενδιαφερόμενους, όπως για παράδειγμα εκτέλεση των αιτημάτων τους και των διαδικασιών πρόσληψης. Παράλληλα, αναμένεται να επιφέρει περαιτέρω μείωση της διακίνησης φυσικών εγγράφων εξοικονομώντας με αυτό τον τρόπο οικονομικούς και φυσικούς πόρους.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu