Show Case

Εθνική Τράπεζα: Νέα επιβράβευση για την σύγχρονη ψηφιακή τραπεζική εμπειρία

Κρίσιμος πυλώνας στην προσπάθεια να πραγματοποιήσει η Ελλάδα το ψηφιακό άλμα είναι η Εθνική Τράπεζα. Η Εθνική Τράπεζα, σήμερα έχει καταφέρει να έχει περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.

Πως; Η επίδοση αυτή δεν είναι τυχαία. Αναπτύσσοντας ένα νέο, σύγχρονο τραπεζικό μοντέλο, έχει προχωρήσει σε ένα άλμα ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας τα τελευταία 3 χρόνια και εξελίσσεται στην Τράπεζα Πρώτης Επιλογής για τους πελάτες της.

Τελευταίο παράδειγμα η εκδήλωση του Economist με θέμα την Τεχνολογία και την Καινοτομία στην οποία η Εθνική βραβεύτηκε με το «Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award».

Το βραβείο παρέλαβε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς (φωτ. δεξιά, αριστερά ο Alasdair Ross countries editor του Economist), ο οποίος τόνισε ότι το βραβείο αυτό αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει συστηματικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία.

Η Εθνική Τράπεζα ξεχώρισε και βραβεύτηκε για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες έξι από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές) που διακρίθηκαν σε αυτό το επίπεδο και ειδικότερα εν μέσω της πανδημίας, όταν η τεχνολογία απέκτησε ακόμη σημαντικότερη χρήση και αξία για τους πελάτες των επιχειρήσεων, τους εργαζόμενους και την οικονομία.

Το συγκεκριμένο βραβείο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά εξίσου σημαντικών βραβεύσεων και αναγνωρίσεων που έχει καταφέρει να αποσπάσει η Εθνική Τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο:

  • Ανάδειξη ως «Τράπεζα της χρονιάς στην Ελλάδα» από το έγκριτο περιοδικό «The Banker»
  • World Finance Digital Banking Awards
  • Digital Finance Awards 2022
  • e-volution Awards 2022
  • Mobile Excellence Awards 2022
  • Impact BITE Awards 2021

Η τράπεζα εφαρμόζει τώρα μία στρατηγική πέντε πυλώνων που περιλαμβάνει:

Α) Ενημέρωση και εκπαίδευση πελατών για τις ψηφιακές δυνατότητες: Με δράσεις όπως το «Μάθε με την Εθνική» έδωσε τη δυνατότητα εκπαίδευσης των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital banking. 

Β) Εγγραφή νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online μέσω ενός απλού και φιλικού customer journey, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο.

Γ) Ενίσχυση της σχέσης του πελάτη με την τράπεζα μέσα από μια σειρά δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών, όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματισμός.

Δ) Κάλυψη αναγκών με online προϊόντα και υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάθε στιγμή της ημέρας χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα.

Ε) Εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs μέσω συνεργασιών με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρίες και με customized υλοποιήσεις για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu