Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζεται η διείσδυση των ψηφιακών καναλιών της Εθνικής Τράπεζας, με την αξία των συναλλαγών που εκτελούνται μέσω e-banking να καταγράφει άλμα 16% το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε ετήσια βάση.
_x000D_
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία για το 2022, ο αντίστοιχος ρυθμός αύξησης το δ΄ τρίμηνο ήταν 11%, γεγονός που αποδεικνύει ότι η τράπεζα έχει πατήσει “γκάζι” με στόχο τη στροφή ολοένα περισσότερων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην ηλεκτρονική τραπεζική.
_x000D_
Ο στόχος έως το τέλος του έτους είναι οι ενεργοί χρήστες των ψηφιακών καναλιών να αγγίξουν τα 3 εκατομμύρια, από 2,8 εκατ. που είναι ήδη. Σημειώνεται ότι, σε όρους ενεργών χρηστών συνολικά στην αγορά, το μερίδιο της ΕΤΕ ανέρχεται σε 30%, ενώ το σύνολο των εγγεγραμμένων χρηστών ανέρχεται σήμερα στην τράπεζα σε 3,8 εκατομμύρια.
_x000D_
Αντίρροπη είναι η τάση -όπως είναι αναμενόμενο- στα παραδοσιακά κανάλια εξυπηρέτησης όπως τα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία που παρουσίασε η τράπεζα πριν λίγες ημέρες, ο όγκος των συναλλαγών μέσω e-banking ανήλθε σε 26,3 εκατ. ευρώ, ενώ στα καταστήματα υποχώρησε κατά 9% σε ετήσια βάση σε 1,4 εκατ. ευρώ.
_x000D_
Σταθερά -και ελαφρώς ανοδικά- κινείται η χρήση των ΑΤΜ και των αυτόματων μηχανημάτων πληρωμών (APS) που παρουσιάζουν ετήσια αύξηση όγκου συναλλαγών 3% στα 22,3 εκατ. ευρώ.
_x000D_
Όσον αφορά στις υπηρεσίες που παρέχει ψηφιακά η Εθνική στους πελάτες της, αυτές αφορούν στην εγγραφή νέων πελατών (digital onboarding), όπου καταγράφει μερίδιο αγοράς 30%, άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών (μερίδιο 34%), έκδοση χρεωστικών καρτών (38%), έκδοση πιστωτικών καρτών (52%) και χορήγηση καταναλωτικών δανείων (34%).
_x000D_
“Στόχος μας για φέτος είναι να ξεπεράσουμε τις 350.000 πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών μέσω των ψηφιακών καναλιών μας”, αναφέρει στο Capital.gr αρμόδιο στέλεχος της τράπεζας. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, ο στόχος είναι διττός: αφενός να ενισχυθεί περαιτέρω η διείσδυση της ψηφιακής τραπεζικής σε υφιστάμενους και νέους πελάτες και, αφετέρου, να ανοίξει η βεντάλια των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχονται ψηφιακά.
_x000D_
Προς την κατεύθυνση αυτή, η τράπεζα λάνσαρε πριν δύο εβδομάδες τη νέα εφαρμογή digital banking για ατομικές επιχειρήσεις, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται το ταμείο της επιχείρησής τους σε real time και, παράλληλα, να πραγματοποιούν πληρωμές, εγκρίσεις, μεταφορές και άλλες καθημερινές συναλλαγές, απευθείας από το κινητό τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Attica Bank: Πήρε τις θυρίδες πελατών και τις μετέφερε εν αγνοία τους
- Ασαφές το νομοσχέδιο περί ελέγχου άμεσων ξέων επενδύσεων για διασφάλιση δημοσίου συμφέροντος σε στρατηγικής σημασίας επιχειρήσεις
- Μπέσεντ: Θα αποκλιμακωθεί η δασμολογική αντιπαράθεση με την Κίνα
- Μακρόν: Εξετάζει εκλογικό αιφνιδιασμό το φθινόπωρο
- UBS: Αναθεωρεί στο 2,5% την παγκόσμια ανάπτυξη φέτος και στο 2,3% το 2026
- Ευρωπαϊκές αγορές: Δειλά κέρδη λόγω ανάκαμψησ της Wall Street
- ΚΚΕ: Αντί για 13η και 14η σύνταξη, λένε στους συνταξιούχους «βολευτείτε με 250 ευρώ τον χρόνο»
- Το ChatGPT προσθέτει περιεχόμενο της Washington Post – Συμφωνία με OpenAI
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις