Επιχειρήσεις

ΕΡΓΟΣΕ: Στη «γραμμή» Κορωπί – Λαύριο μπήκαν ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat, Ελλάκτωρ – Mytilineos και ΑΒΑΞ – Alstom

Συνεχίζουν την μεταξύ τους αναμέτρηση οι κοινοπραξίες των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat, Ελλάκτωρ – Mytilineos και ΑΒΑΞ-Alstom για τα έξι χρυσά συμβόλαια της ΕΡΓΟΣΕ, τα οποία αφορούν τη διασύνδεση των εθνικών λιμένων με το σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς σήμερα αποσφραγίστηκαν οι φάκελοι για τη νέα γραμμή του προαστιακού που συνδέει το Κορωπί με το Λιμένα Λαυρίου εκτιμώμενης αξίας 391 εκατ. ευρώ

_x000D_

Η διαδικασία αποσφράγισης των φακέλων για τα έξι έργα η αξία των οποίων ανέρχεται στα 4,7 δισ. ευρώ ξεκίνησε από την προηγούμενη Παρασκευή με το έργο Ρίο με τη σιδηροδρομική διασύνδεση του Ρίου με το Νέο Λιμάνι της Πάτρας αξίας συνολικής αξίας 591 εκατ. ευρώ.

_x000D_

Ο κατασκευαστικός κόσμος θα παρακολουθεί με αυξημένο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στην ΕΡΓΟΣΕ, καθώς έως το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας θα έχουν αποσφραγιστεί όλοι οι φάκελοι εκδήλωσης ενδιαφέροντος που έχουν υποβάλει οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι. Αύριο θα ακολουθήσει η αποσφράγιση του φακέλου για τη διασύνδεση της Ραφήνας με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο (αξία 430 εκατ. ευρώ), ενώ τα επόμενα έργα που ακολουθούν είναι η διασύνδεση του λιμένα Θεσσαλονίκης με την Ξάνθη (2,3 δισ. ευρώ), η σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και ηην κατασκευή της προαστιακής γραμμής στη Συμπρωτεύουσα (77,1 εκατ. ευρώ), καθώς και η νέα σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο (1,45 δισ. ευρώ).

_x000D_

Τι αφορά το έργο

_x000D_

Το υπό δημοπράτηση έργο αφορά την μελέτη και κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης της πόλης και του λιμένα Λαυρίου με την υφιστάμενη σιδηροδρομική προαστιακή γραμμή από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Κορωπίου συνολικού μήκους περίπου 32 χλμ.

_x000D_

Η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή θα είναι διπλή στο μεγαλύτερο μήκος της, ηλεκτροκινούμενη και εφοδιασμένη με σύγχρονα συστήματα αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.

_x000D_

Στη χάραξη του Νέου Προαστιακού Σιδηρόδρομου από το Κορωπί έως τον λιμένα Λαυρίου προβλέπονται δύο σιδ. σταθμοί, ένας στο Μαρκόπουλο και ο Τερματικός επιλιμένιος στο Λαύριο, καθώς και επτά σιδηροδρομικές στάσεις στις θέσεις/οικισμούς ΒΙΟ.ΠΑ Καλυβίων, Καλυβίων, Κουβαρά, Κερατέας, Δασκαλειού, Καλοπήγαδου και Λαυρίου (εξυπηρέτηση πόλης). Σε κάθε περίπτωση, η οριστική χωροθέτηση των στάσεων θα πραγματοποιηθεί κατά την διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, λαμβανομένου υπόψη των αναγκών του δικτύου μεταφορών.

_x000D_

Σε όλους τους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς και στάσεις προβλέπεται χώρος στάθμευσης, ώστε να εξυπηρετούνται ευρύτερες ζώνες οικιστικής ανάπτυξης με δυνατότητα πρόσβασης με αυτοκίνητο ή με άλλο τοπικό μέσο μαζικής μεταφοράς.

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu