Επιχειρήσεις

ΕΡΓΟΣΕ: ΑΚΤΩΡ-Μυτιληναίος, AVAX –Alstom, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ιntrakat για την σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα στη Θεσσαλονίκη

Aυλαία ρίχνει η πρώτη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας για το πακέτο των σιδηροδρομικών έργων ύψους 4 δισ. ευρώ που προκήρυξε η ΕΡΓΟΣΕ. Σήμερα πραγματοποιήθηκε η ηλεκτρονική αποσφράγιση των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την τελευταία εργολαβία από τα έξι συνολικά σιδηροδρομικά έργα, που αφορούσε  τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης και η κατασκευή του δυτικού προαστιακού Θεσσαλονίκης.  

_x000D_

Για το διαγωνισμό εκδήλωσαν ενδιαφέρον τέσσερις συνολικά υποψήφιοι: οι ΑΚΤΩΡ -Μυτιληναίος, AVAX – Alstom, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ιntrakat.

_x000D_

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε 53,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή:

_x000D_

    _x000D_
  • της νέας σιδηροδρομικής γραμμής για τη δυτική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης με την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Γραμμή που συνδέει το σταθμό διαλογής με τον εμπορικό σταθμό και τον λιμένα.
  • _x000D_

  • την ανάπτυξη δικτύου δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη επί υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών ή και νέων τμημάτων γραμμών.
  • _x000D_

_x000D_

Στο επόμενο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, η Επιτροπή Διεξαγωγής Διαγωνισμού, θα ελέγξει σε κλειστές συνεδριάσεις της το περιεχόμενο των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος των υποψηφίων, και θα συντάξει σχετικά πρακτικά αξιολόγησης, με τα οποία θα εισηγείται την επιλογή των υποψηφίων που πληρούν τα κριτήρια στη Β’ φάση των διαγωνισμών.

_x000D_

Τα σιδηροδρομικά έργα που δρομολογούνται και τα οποία αναβαθμίζουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμένων της χώρας καθώς και ενισχύουν τη διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με τα Βαλκάνια και τη νοτιοανατολική Ευρώπη είναι:

_x000D_

«ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΠΛΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΙΑΤΟ – ΠΑΤΡΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΡΙΟ – ΝΕΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ»

_x000D_

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου ανέρχεται σε ποσό  477 εκ. € (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος  που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, συνολικού μήκους 11 χλμ. περίπου.

_x000D_

 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΜΕΝΑ ΛΑΥΡΙΟΥ

_x000D_

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε 391 εκ € (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης της πόλης και του λιμένα Λαυρίου με την υφιστάμενη σιδηροδρομική προαστιακή γραμμή από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Κορωπίου, συνολικού μήκους περίπου 32 χλμ.

_x000D_

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΡΑΦΗΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

_x000D_

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε ποσό 309 εκ € (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει την μελέτη και κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης της πόλης και του λιμένα Ραφήνας με την υφιστάμενη σιδηροδρομική προαστιακή γραμμή.

_x000D_

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΤΟΞΟΤΕΣ

_x000D_

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε 1,68 δις € (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Τοξότες, συνολικού μήκους 206χλμ., σε νέα χάραξη (νότια χάραξη) μέσω Αμφιπόλης και Ν. Καρβάλης, με σηματοδότηση, ETCS και ηλεκτροκίνηση.

_x000D_

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ-ETCS ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΟΡΜΕΝΙΟ

_x000D_

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε 1,08 δις € (χωρίς ΦΠΑ) και ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή της αναβάθμισης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης – Ορμένιου – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα  μήκους 176 χιλιομέτρων σε διπλή, με εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης και ETCS Level1 και ηλεκτροκίνησης καθώς και η αναβάθμιση/ανακαίνιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών σταθμών/στάσεων.

_x000D_

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, τονίζει ότι κάθε βήμα στη διαδικασία προκήρυξης και ανάθεσης των έργων μέσω του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, είναι ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση των σιδηροδρομικών έργων εθνικής αλλά και διεθνούς εμβέλειας, που θα αλλάξουν τον χάρτη των μεταφορών στη χώρα.

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu