Επιχειρήσεις

Ergon Foods: Τα επόμενα βήματα μετά την σύμπραξη με τη Halcyon Εquity Partners περιλαμβάνουν Μ. Ανατολή και Λονδίνο

Financialreport.gr

Οι αδελφοί Δούζη, Ιδρυτές της Ergon Foods

Η εταιρεία κλείνει πλέον δύο δεκαετίες πορείας στην εστίαση

Ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλά και νέα projects στο εξωτερικό, σε ήδη ανοιχτές αγορές για την Ergon Foods όπως η Μέση Ανατολή και η Μεγάλη Βρετανία φέρνει η σύμπραξη με την Halcyon Equity Partners, η οποία ανακοινώθηκε πριν από λίγα 24ωρα.

Σε ό,τι αφορά την ελληνική επικράτεια και συγκεκριμένα την Αθήνα, σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στους επόμενους μήνες, συγκεκριμένα μέσα στον Ιούνιο δρομολογείται, καταρχήν, το άνοιγμα του Ergon House Ερμού. Πρόκειται για έναν πολυχώρο που συνδυάζει γαστρονομία, φιλοξενία και  urban αισθητική, επί της ουσίας ένα project το οποίο θα ”παντρεύει” ένα μικρό ξενοδοχείο και ένα εστιατόριο μαζί και θα φέρει την επωνυμία “Η Ταβέρνα της Ερμού”.

Επόμενος σταθμός της εταιρείας εστίασης θα είναι το Ντουμπάι. Με βάση πληροφορίες από την εταιρεία, μέσα στο 2025, το πιθανότερο από το φθινόπωρο και μετά, προγραμματίζεται το άνοιγμα του Ergon Agora Dubai, το οποίο συνιστά επίσης ένα project επικεντρωμένο στη γαστρονομία και στα Premium delicatessen.

Ακολούθως, πιθανότατα μέσα στο 2026, θα ακολουθήσουν νέες μονάδες στη Nτόχα και στο Μπαχρέιν, δύο περιοχές, οι οποίες τα τελευταία χρόνια κατοικούνται από ένα άκρως παγκοσμιοποιημένο κοινό.

Και άλλα Projects στο Λονδίνο

Ανάπτυξη, όμως, αναμένεται, από τη επόμενη χρονιά και στο Λονδίνο για την Ergon Foods. Kατά όσα αναφέρει το ρεπορτάζ του Financial Report, η Ergon θα ανοίξει στη Βρετανική πρωτεύουσα, συγκεκριμένα στην περιοχή του Covent Garden, ένα ιδιόκτητο Ergon House, το οποίο αναμένεται να εγκαινιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2026. Πρόκειται για έναν πολυχώρο, ο οποίος θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο με 25 δωμάτια και τρία εστιατόρια, με έντονο το μεσογειακό άρωμα και στη διακόσμησή του.

Υπενθυμίζεται ότι, εν έτει 2025, το Ergon Foods έχει πλέον πάνω από δύο δεκαετίας πορείας, ξεκινώντας από ένα μικρό ξενοδοχείο-εστιατόριο στη Θεσσαλονίκη. Οι Γιώργος και Θωμάς Δούζης ξεκίνησαν την εταιρεία 2004, προχωρώντας καταρχήν σε συνεργασίες με μικρούς Έλληνες παραγωγούς, ακολούθως, δε, φτιάχνοντας μια σειρά προϊόντων με τη δική τους ετικέτα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή στη συσκευασία τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το 2024 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 35 εκατ. ευρώ, ενώ οι εκτιμήσεις για το 2025 αναφέρουν ότι θα σημειώσει αύξηση.

Η πρωτότυπη αναζήτηση του νέου διευθυντή marketing

Ανάμεσα στις άλλες εξελίξεις, όπως είναι ευνόητο, η ομάδα της Ergon Foods μεγαλώνει ακόμα περισσότερο το επόμενο χρονικό διάστημα, με στόχο να δρομολογήσει την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.

Για το λόγο αυτό, πριν από λίγα 24ωρα, ο ίδιος ο Θωμάς Δούζης, εκ των ιδρυτών της εταιρείας ανήρτησε στα Social media μια ιδιαίτερη αγγελία για έναν διευθυντή marketing πολυεργαλείο: «Αναζητούμε Ανώτερο Διευθυντή Μάρκετινγκ στην ERGON — αλλά όχι οποιονδήποτε υπεύθυνο μάρκετινγκ. Χρειαζόμαστε κάποιον που μπορεί να πηδήξει από έναν φούρνο με προζύμι στην Αθήνα σε ένα speakeasy στο Ντουμπάι… από ένα παραλιακό σπίτι στη Χαλκιδική σε μια ταράτσα στο Λονδίνο… και να βρει ακόμα χρόνο για να κυκλοφορήσει παιδικά βιβλία και ελληνικό ελαιόλαδο. Αν αγαπάτε το φαγητό, το σχέδιο, τις ιστορίες και το όμορφο χάος του να τα συγκεντρώσετε όλα μαζί — πρέπει να μιλήσουμε. Είναι ένας ρόλος υψηλής ευθύνης, με πραγματική δημιουργική ελευθερία και αντίκτυπο. Δεν θα ακολουθήσετε απλώς ένα βιβλίο ενός brand, θα το γράφετε καθώς μεγαλώνουμε. Με έδρα την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, δουλεύοντας σε διαφορετικές ζώνες ώρες, πολιτισμούς και ένα χαρτοφυλάκιο που δεν είναι ποτέ βαρετό. Το υπόσχομαι».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu