Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping για την περίοδο του Πάσχα τα τελευταία 2 χρόνια και παρουσιάζει τις μέσες τιμές ανά κατηγορία προϊόντων που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω Skroutz Marketplace.
_x000D_
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, η συγκριτική έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για την περίοδο του Πάσχα 2022 (για το διάστημα 1 Μαρτίου 2022 έως 20 Απριλίου 2022) και για την περίοδο του Πάσχα 2021 (για το διάστημα 1 Μαρτίου 2021 έως 30 Απριλίου 2021) σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα.
_x000D_
Η ανάλυση καταδεικνύει τις μέσες τιμές που πλήρωσαν οι Έλληνες καταναλωτές ανά κατηγορία προϊόντων που κατά κόρον αποτελούν δημοφιλείς επιλογές για τα δώρα του Πάσχα, με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη χρονική εκείνη στιγμή που αποτέλεσε τη δημοφιλέστερη ημέρα των περισσοτέρων για να προχωρήσουν στις αγορές τους.
_x000D_
Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις μέσες τιμές είναι τα ακόλουθα:
_x000D_
- _x000D_
- Όσον αφορά στο πόσες μέρες νωρίτερα έκαναν κατά πλειοψηφία τις αγορές τους πέρυσι και πόσες μέρες νωρίτερα φέτος, η ανάλυση καταδεικνύει ότι πέρυσι οι Έλληνες μάλλον κινήθηκαν πιο οργανωμένα από ότι φέτος. Τρεις βδομάδες σχεδόν πριν το Πάσχα 2021 , στις 12 Απριλίου ήταν η ημέρα κατά την οποία οι περισσότεροι των καταναλωτών, επέλεξαν ώστε να ολοκληρώσουν τις πασχαλινές τους αγορές. Αντίθετα φέτος, κινήθηκαν σε αγορές τελευταίας στιγμής καθώς η μέρα κατά την οποία επέλεξαν να πραγματοποιήσουν τις online αγορές τους κατά πλειοψηφία είναι ομοίως η 12η Απριλίου, ωστόσο είναι πέντε μέρες μόνο πριν την Κυριακή του Πάσχα.
- Παρατηρείται συγκριτικά με το 2021 μια μικρή άνοδος στις μέσες τιμές που ξόδεψαν φέτος οι Έλληνες για τις πασχαλινές τους αγορές στις περισσότερες κατηγορίες. Η άνοδος στις κατηγορίες που παρατηρείται είναι μικρή της τάξεως του 2 ευρώ ανά μέσο όρο.
- Η μόνη κατηγορία που παρατηρείται μείωση της μέσης κατανάλωσης σε σχέση με πέρυσι είναι η κατηγορία βαπτιστικά, (μέση τιμή 42 ευρώ ανά αγορά έναντι 51 ευρώ που ήταν για την ίδια περίοδο του Πάσχα το έτος 2021).
- Σταθερότητα παρατηρείται σχετικά με το ποσό που διέθεσαν οι Έλληνες καταναλωτές για τις online αγορές τους στις κατηγορίες παιδικά ρούχα, παιδικά παπούτσια κα βιβλία καθώς αποφάσισαν να μη βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη σε σχέση με τις περσινές μέσες τιμές κατανάλωσης.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει αναλυτικά όλες μέσες τιμές που ξόδεψε ανά κατηγορία ο μέσος Έλληνας προκειμένου να πραγματοποιήσει τα πασχαλινά του ψώνια:
_x000D_
_x000D_
Τα στοιχεία της έρευνας προκύπτουν από ανάλυση των επισκέψεων στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα 2022 (για το διάστημα 1 Μαρτίου 2022 έως 20 Απριλίου 2022) και για την περίοδο του Πάσχα 2021 (για το διάστημα 1 Μαρτίου 2021 έως 30 Απριλίου 2021) και παρουσιάζει τη μέση τιμή που ξόδεψαν οι καταναλωτές ανά κατηγορία προϊόντος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Βυρητός: Πληροφορίες πως σκοτώθηκε ο υπαρχηγός της Χεζμπολάχ – Επιστρέφει στο Ισραήλ ο Νετανιάχου
- Πορεία διαμαρτυρίας από αγρότες της Θεσσαλίας για αποζημιώσεις από την κακοκαιρία Daniel
- Πορεία διαμαρτυρίας για τον γάμο της Θεοδώρας Γλύξμπουργκ στο Βυζαντινό Μουσείο της Αθήνας
- Κλείνουν με ρεκόρ όλων των εποχών οι αγορές σε Ευρώπη και Wall Street
- Μενδώνη για την απουσία ασθενοφόρου στο Ηρώδειο στο περιστατικό της Μαρινέλλας: Ήταν ιδιωτική συναυλία
- ΟΠΕΚΑ: Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν τα κοινωνικά επιδόματα
- Σουηδία: Θα κατασκευάσει νέο πυρηνικό αντιδραστήρα ως το 2026
- Attica Bank: Στις 19 Δεκεμβρίου η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων 9μήνου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις