Αύξηση παρουσίασαν τα ενοποιημένα μεγέθη της Aegean το 2014, επηρεαζόμενα θετικά από την επέκταση του δικτύου, καθώς και από τις συνέργειες με την Olympic Air.
_x000D_
Τα ενοποιημένα έσοδα ανήλθαν σε €912εκατ., αυξημένα κατά 7% σε σχέση με τον κύκλο εργασιών των δύο εταιρειών το 2013.
_x000D_
H επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 14% και ανήλθε σε 10,1 εκατ. επιβάτες, αποτελώντας, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, τη μεγαλύτερη ιστορική επίδοση για ελληνική εταιρεία.
_x000D_
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €80,2εκατ., έναντι €52,5εκατ. το 2013. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους της χρήσης περιλαμβάνουν τη θετική επίδραση ποσού €11,7 εκατ. στην πρόβλεψη φόρου που θεωρείται μη επαναλαμβανόμενη.
_x000D_
Οι λειτουργικές ταμειακές ροές του Ομίλου ανήλθαν σε €112εκατ., με αποτέλεσμα τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφωθούν σε €218εκατ. στις 31.12.2014, παρά τις σημαντικές προκαταβολές που έχουν δοθεί για την αγορά καινούργιων αεροσκαφών Airbus.
_x000D_
Στο δίκτυο εσωτερικού η αύξηση της επιβατική κίνησης ανήλθε σε 15%, προερχόμενη από την προσφορά ακόμη χαμηλότερων ναύλων και τη σημαντική συνεισφορά της διερχόμενης κίνησης. Η αύξηση της κίνησης στο δίκτυο εξωτερικού ανήλθε σε 13%, ενώ η κύρια βάση της Αθήνας παρουσίασε αύξηση 20%, ενισχύοντας με νέους προορισμούς την ανάκαμψη του τουρισμού στην πρωτεύουσα.
_x000D_
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
_x000D_
«Το 2014 αποτελεί χρονιά ορόσημο, καθώς καταφέραμε να μεταφέρουμε πάνω από 10 εκ. επιβάτες, σε ένα δίκτυο 119 προορισμών, το μεγαλύτερο που προσέφερε ποτέ ελληνική εταιρεία. Αποδείξαμε ότι η συνένωση δυνάμεων αποφέρει οφέλη και δημιουργεί αξία για τους επιβάτες, την οικονομία της χώρας, την περιφερειακή απασχόληση αλλά φυσικά και για τους μετόχους της εταιρείας μας. Οι συνέργειες με την Olympic Air, η βελτιωμένη διασυνδεσιμότητα καθώς και η αύξηση των επισκεπτών στην χώρα, συνέβαλαν στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της εταιρείας.
_x000D_
Για το 2015 προγραμματίζουμε επενδύσεις σε νέο στόλο και σημαντική επέκταση δικτύου, κυρίως από την Αθήνα καθώς και από την Λάρνακα, με προσθήκη νέων προορισμών και ενίσχυση συχνοτήτων. Παράλληλα, ο ανταγωνισμός οξύνεται, υπάρχει αβεβαιότητα για την πορεία ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας ενώ η μεταβλητότητα παραγόντων του κόστους όπως το δολάριο και το πετρέλαιο είναι σημαντική. Είναι θετικό ωστόσο, ότι σε αυτό το περιβάλλον η ζήτηση για την χώρα και ιδιαίτερα για την Αθήνα διαφαίνεται ανθεκτική έως αυξητική. Η στρατηγική μας έχει μακροχρόνιο ορίζοντα, στοχεύοντας στην ενίσχυση της προσβασιμότητας της Ελλάδας και ιδιαίτερα της Αθήνας, δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την εταιρεία, στηρίζοντας ταυτόχρονα το ελληνικό τουριστικό προϊόν».
_x000D_
Για τη χρήση του 2014 το ΔΣ θα προτείνει τη διανομή μερίσματος €0,70 ανά μετοχή.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Συγκέντρωση έξω από την Intrum για πλειστηριασμό επαγγελματικής στέγης
- ΑΑΔΕ: Αναρτήθηκαν τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2025
- Profile: Ανέβασε στο 5,08% ποσοστό της η Norges Bank
- Ταχιάος για φυσικά φαινόμενα: Δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε σε περιοχές με ευπαθή συστήματα υποδομών
- Ferrari: Αύξηση πωλήσεων 7% στα 1,64 δισ. δολάρια στο γ’ τρίμηνο 2024
- Αλ. Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): «Τελευταία η Ελλάδα στην ευρωζώνη σε επενδύσεις στις κατασκευές»
- Παπαστεργίου: Η κάμερες δεν μπαίνουν για τις κλήσεις, αλλά για να σώσουμε ζωές
- Εκλογές ΗΠΑ: Οι 5 χώρες που «φλέγονται» περισσότερο για το ποιος θα κερδίσει
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις