Επιχειρήσεις

Endless: Τα νέα λανσαρίσματα στα απορρυπαντικά και η αλλαγή πλεύσης της εταιρείας

O CEO της Endless Γιώργος Τρακάκης μπροστά στα νέα λανσαρίσματα

Πως από την πορεία της στην ιδιωτική ετικέτα αποφάσισε να μπει στα επώνυμα brands χαρτιού

Σε περαιτέρω άνοιγμα του κωδικολογίου της μέσα στους επόμενους μήνες προχώρα η Endless EC της οικογένειας Τρακάκη, καθώς σύντομα στα ράφια των σούπερ μάρκετ όλης της χώρας θα βρίσκονται δύο νέα προϊόντα, που έρχονται να ”χτυπήσουν” τον ανταγωνισμό. ένα υγρό γενικού καθαρισμού και ένα μαλακτικό ρούχων για το πλυντήριο.

Πρόκειται, επί της ουσίας, για τη νέα προσθήκη στη σειρά χαρτικών Good mood, η οποία ξεκίνησε την πορεία της το 2022 με πλήρη σειρά χαρτικών και δύο χρόνια μετά και από από έρευνα και ανάπτυξη ενός έτους και πολλές πιλοτικές δοκιμές μπαίνει και στα καθαριστικά σπιτιού μέσω του brand Endless.

Σύμφωνα με την Commercial director της εταιρείας, Εύη Οικονόμουεισερχόμαστε σε έναν κλάδο με μεγάλο ανταγωνισμό, τόσο από ελληνικές όσο και από πολυεθνικές εταιρείες, όμως έχουμε βάλει στόχο και είμαστε αισιόδοξοι, καθώς και οι πρώτες αντιδράσεις από την αγορά είναι θετικές’‘.

Εν έτει 2024 ο τζίρος της Endless προέρχεται κατά 65% από τα branded προϊόντα και το 35% από τα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ στην παρούσα φάση έχει λίγο πιο πάνω από 3% μερίδιο αγοράς στα χαρτικά και τα υγρά.

Επόμενο βήμα και επόμενο προϊόν στη σειρά Good Mood αναμένεται να είναι υγρό πλυντηρίου, με την εταιρεία να μεταθέτει για πολύ μετά την εμπλοκή με υγρά πιάτων, καθώς όπως τονίζεται από τη διοίκηση, είναι πολύ μεγάλος ο ανταγωνισμός, ενώ ένας κλάδος, ο οποίος επίσης φαίνεται δελεαστικός αλλά στην πραγματικότητα έχει μικρό μερίδιο της αγοράς είναι τα βρεφικά απορρυπαντικά.

Τα νέα απορρυπαντικά της Endless είναι vegan και μη δοκιμασμένα σε ζώα, ενώ θα κυκλοφορούν και σε refill, μια τάση, η οποία είναι πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα, για τις ανάγκες των νέων προϊόντων θα υπάρξει 360 διαφημιστική καμπάνια, τηλεοπτική και digital, η οποία θα ξεκινήσει τον Ιούλιο και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους.

Σε προϊοντικό επίπεδο, σε ό,τι αφορά την εταιρεία, το rebranding συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς. μετά την εισαγωγή στα σούπερ μάρκετ του brand “GoodΜood”. Στόχος της Endless για τα επόμενα έτη είναι η εδραίωση στο κανάλι των σούπερ μάρκετ, εν μέσω της ”καταιγίδας” της ιδιωτικής ετικέτας και δύσκολων συγκυριών όπως οι αυξήσεις στο χαρτί που τους τελευταίους μήνες άγγιξε ακόμα και το 35%.

Από το 1989

Η ιστορία της Ευρωχαρτική ξεκίνησε το με ιδρυτές την οικογένεια Τρακάκη και την οικογένειά Χριστόπουλου στα τέλη της δεκαετίας του 80′ και αρχικά εξειδικεύθηκε στα χαρτικά προϊόντα HoreCa, τα οποία απευθύνονταν στη λιανική. Μάλιστα ακόμα και σήμερα το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν παραμένει το χάρτινο τραπεζομάντηλο.

Το 2023, μετά από ζυμώσεις αρκετών μηνών, η οικογένεια Τρακάκη απορρόφησε το 50% της οικογένειας Χριστοπούλου με την πρώτη πλέον να έχει τον πλήρη έλεγχο. Η παραγωγική μονάδα της εταιρείας είναι στον Ασπρόπυργο, εν έτει 2024 έχει 253 άτομα προσωπικό, ενώ τελευταίο επενδυτικό πρόγραμμα ήταν το 2019 οπότε και δαπάνησε 19 εκατ. ευρώ για κτιριακή και αναβάθμιση της παραγωγικής μονάδας.

Η εταιρεία -τέως Ευρωχαρτική νυν Endless-από την ίδρυσή της το 1989 στηρίχθηκε πολύ στο δικό της brand κυρίως λόγω της αρχικής της στόχευσης στην αγορά HORECA και τη μικρή λιανική. Σύμφωνα με τον CEO Γιώργο Τρακάκη είναι ιδιαίτερα ισχυρή σε αυτό το κομμάτι και από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο κομμάτι του τζίρου της, που φτάνει το 60%. Μάλιστα, είναι μια αγορά που διαρκώς ανανεώνεται – και σε αυτό βέβαια βοηθά και ο τουρισμός, ο οποίος και δείχνει το δρόμο και για την πορεία της κάθε κατηγορίας.

Ωστόσο, κατά την εταιρεία, αυτό που -ακόμα-δεν έχει αναπτυχθεί είναι οι εξαγωγές, που αποτελούν ένα μικρό κομμάτι του τζίρου, λόγω του μεγάλου όγκου των χαρτιών, όμως η εταιρεία πραγματοποιεί κάποιες εξαγωγές και σε χώρες όπως η Αυστραλία.

Οι στόχοι του νέου ΔΣ 

Ορόσημο της εταιρείας ήταν και η αλλαγή του ΔΣ πριν από μερικούς μήνες, με αφορμή την αλλαγή στη μετοχική σύνθεση. «Πρόκειται για ένα επταμελές Δ.Σ. με τρεις θέσεις για τα μέλη της οικογένειας. Οι υπόλοιποι είναι άνθρωποι εκτός της εταιρείας, με σημαντική, ωστόσο, προϋπηρεσία σε διάφορες θέσεις εκτός της αγοράς των χαρτικών. Κι αυτό προκειμένου να προσφέρουν τη διαφορετική οπτική τους, μια και ο στόχος είναι το Δ.Σ. να παίζει ουσιαστικό ρόλο αποκτώντας τα χαρακτηριστικά ενός advisory board» τονίζει ο κ. Τρακάκης.

Το νέο ΔΣ, πέρα από τα τρία μέλη της οικογένειας Τρακάκη αποτελούν ο κ. Δημήτρης Βαλαχής, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fourlis, ο Αρμόδιος Γιαννίδης, διευθύνων σύμβουλος της Vitex, ο κ. Λεωνίδας Βρεττάκος, πρόεδρος των Ελληνικών Αλυκών και η δρ. Ευαγγελία Γκίζα, διευθύντρια Διασφάλισης Ποιότητας και Ποιοτικού Ελέγχου στην Π.Γ. Νίκας Α.Ε.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu