Public Eye

Ένας ΒΟΑΚ για δυο;

Μαθαίνουμε ότι ο Ευάγγελος Μυτιληναίος θα διεκδικήσει με αξιώσεις το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) ύψους μαζί με τις παραχωρήσεις 1,6 δισ. ευρώ. Θα το «κτυπήσει σκληρά», η ακριβής διατύπωση.

Πρόσφατα, εξάλλου, το ξεκαθάρισε λέγοντας ότι «δεν κατεβαίνουμε ως αουτσάιντερ». Είχε μάλιστα εκτοξεύσει και την «απειλή» μεταφοράς της έδρας του ομίλου στο εξωτερικό (την απόφαση θα την ανακοινώσει μετά τις εκλογές για… πολιτικούς λόγους, όπως ο ίδιος είπε).

Αλλά και ο Γιώργος Περιστέρης, που κατεβαίνει «μόνος» του με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, διαμηνύει ότι είναι αποφασισμένος να μη χάσει τον ΒΟΑΚ (έχει πάρει το αεροδρόμιο στο Καστέλι κι έχασε το λιμάνι του Ηρακλείου).

Σημειώνεται ότι στην τελική φάση είχαν περάσει οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις (όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ), ΑΒΑΞ, Vinci Highways S.A.S. – Vinci Concessions S.A.S. και Μυτιληναίος – Acciona Concesiones.

Το μήκος του αυτοκινητοδρόμου θα είναι 157,5 χλμ. και παράπλευρου/κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ. Με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ.

Συνολικά 26 σήραγγες, 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος.

Επίσης θα κατασκευαστούν 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.

Η κόντρα θα είναι μεγάλη και φαίνεται να υπάρχει πρόσφορο έδαφος για «σιγουριές» από ταξίματα…

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu