Επιχειρήσεις

Ena Athletics: Mε υπογραφή Λάτση, το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι στοχεύει εξωτερικό και σε μεγάλες αλυσίδες

Ο εκ των ιδρυτών της Ena, Θωμάς Θωμαϊδης και σε πρώτο πλάνο το παπούτσι

Διατίθεται από σήμερα σε κατάστημα monobrand σε μεγάλο εμπορικό κέντρο της Αθήνας

Σε ένα monobrand κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Golden Hall βρίσκεται από σήμερα το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι για τρέξιμο της Ena Athletics, με στόχο τα επόμενα χρόνια να βρεθεί και στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων, την ώρα που αναμένεται να ξεκινήσει και η διάθεσή του από E-shops και για το εξωτερικό.

Υπενθυμίζεται ότι η Ena Athletics ιδρύθηκε πριν από μερικούς μήνες, με στόχο την δημιουργία αθλητικών παπουτσιών και ειδών και έχει ως ιδρυτική ομάδα τον Θωμά Θωμαϊδη, τον σχεδιαστή Μανουέλε Μπιάνκι, των εκ των πρωτεργατών της Nike, Πίτερ Ρούμπε, ενώ σημαντική είναι και η συνεισφορά του γιού του Σπύρου Λάτση, Αλέξανδρου. 

Σύμφωνα με όσα τόνισε ο Θωμάς Θωμαϊδης στο Financial Report στο πλαίσιο της πρώτης παρουσίασης του παπουτσιού, προς το παρόν θα διατίθεται ένας κωδικός σε έξι χρώματα, σε ανδρικό και γυναικείο και σε πρώτη φάση θα είναι μόνο για τρέξιμο, με την προοπτική στο μέλλον να υπάρχουν και άλλα σχέδια πιο καθημερινά, αλλά και άλλα αθλητικά είδη.

Κατά τον ίδιο, το παπούτσι δοκιμάστηκε πολύ τους τελευταίους μήνες, σε δύσκολες συνθήκες, πριν βγει στην αγορά, αλλά και στον πρόσφατο μαραθώνιο, οπότε και είχε δοθεί σε 300 αθλητές για να τρέξουν με αυτό, με το feedback να είναι, όπως ανέφερε ο κ. Θωμαϊδης, θετικό. «Στοχεύουμε στην ποιότητα και την αντοχή» πρόσθεσε, ενώ σε ερώτηση για την τιμή του, απάντησε ότι θα είναι όπως ένα καλό παπούτσι για τρέξιμο, γύρω στα 230 ευρώ.

Η δρομέας Μαρία Πολύζου και δύο από τους ιδρυτές της Ena

Ambassadors για αυτή την πρώτη έναρξη της Ena στην Ελλάδα είναι οι δρομείς Μαρία Πολύζου και Κώστας Κουβαρδάς. Σύμφωνα με την κ. Πολύζου: «Αυτό το παπούτσι θα μας ανοίξει δρόμους. Θα μας βάλει να τρέξουμε. Έχω τρέξει πάνω από 50 μαραθωνίους, κάθε χτύπημα στο έδαφος, είναι κατάθεση ψυχής. Το να φοράς αυτό το ελληνικό παπούτσι δίνει ανάταση ψυχής», ενώ ο κ. Κουβαρδάς ανέφερε ότι «οι αναστολές μου καλύφθηκαν όταν μου είπαν ότι η εταιρεία είναι ελληνική και το παπούτσι ελληνικό. Ήταν μονόδρομος να πορευθούμε μαζί με την Ena».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu