Επιχειρήσεις

ΕΛΤΑ: Βάζουν λουκέτο «εξυγίανσης» σε 40 καταστήματα

Στην αναστολή της συναλλακτικής δραστηριότητας 40 Ταχυδρομικών Καταστημάτων σε όλη την χώρα προχωρά από τις 17 Ιουλίου η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων υλοποιώντας το νέο πρόγραμμα εξυγίανσης που απαιτεί αυξημένο προσωπικό σε περιοχές με μεγάλη κίνηση και υβριδικό μοντέλο εργασίας.

_x000D_

Τα καταστήματα που σταματούν να κάνουν συναλλαγές με το κοινό σύμφωνα με 40 αποφάσεις που δημοσιευτήκαν στη Διαύγειά είναι:

_x000D_

_x000D_
_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
1. Αγράφων Ευρυτανίας

_x000D_

2. Αγίου Νικολάου Πειραιά

_x000D_

3. Αγίου Κωνσταντίνου Αιτωλοακαρνανίας

_x000D_

4. Αμάρυνθου Ευβοίας

_x000D_

5. Χιλιομοδίου Κορινθίας

_x000D_

6. Χανίων 2

_x000D_

7. Φιλώτα Φλώρινας

_x000D_

8. Προυσού Ευρυτανίας

_x000D_

9. Πρίνου Καβάλας

_x000D_

10. Πλάτανου Αιτωλοακαρνανίας

_x000D_

11. Παραλίας Διστόμου Βοιωτίας

_x000D_

12. Παπάγου

_x000D_

13. Παναιτώλιου Αιτωλοακαρνανίας

_x000D_

14. Παιανίας

_x000D_

15. Νέας Περάμου Αττικής

_x000D_

16. Λεονταρίου Καρδίτσας

_x000D_

17. Λάρισας 2

_x000D_

18. Λαμπείας Ηλείας

_x000D_

19. Λαβάρων Έβρου

_x000D_

20. Κρόκου Κοζάνης

_x000D_

21. Κρίκελλου Ευρυτανίας

_x000D_

22. Κρεμαστής Δωδεκανήσου

_x000D_

23. Κεχρόκαμπου Καβάλας

_x000D_

24. Κάτω Ασέας Αρκαδίας

_x000D_

25. Καράτουλα Ηλείας

_x000D_

26. Καισαριανής

_x000D_

27. Ευπαλίου Φωκίδας

_x000D_

28. Ερυμάνθειας Αχαΐας

_x000D_

29. Δροσιάς

_x000D_

30. Διοικητηρίου (ΘΕΣ. 13)

_x000D_

31. Δικαίων Έβρου

_x000D_

32. Διακοπτού Αχαΐας

_x000D_

33. Γουμένισσας Κιλκίς

_x000D_

34. Βοτανικού (ΑΘ. 41)

_x000D_

35. Βάρκιζας

_x000D_

36. Βαρθολομιού Ηλείας

_x000D_

37. Ασημίου Ηρακλείου

_x000D_

38. Αράχοβας Βοιωτίας

_x000D_

39. Άντισσας Λέσβου

_x000D_

40. Ανατολής Ιωαννίνων

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

Τα ΕΛΤΑ είχαν ανακοινώσεις την προηγούμενη εβδομάδα το νέο σχέδιο αναδιοργάνωσης με στόχο, όπως επεσήμανε η διοίκηση, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών

_x000D_

Η αναδιοργάνωση των ΕΛΤΑ έρχεται μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών, που αναμένεται να ξεδιπλωθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε κομβικές περιοχές με διεύρυνση ωραρίου με περισσότερο προσωπικό και νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας που δεν στηρίζεται μόνο στο φυσικό δίκτυο των υποκαταστημάτων.

_x000D_

Είχε προηγηθεί επιστολή της διοίκησης προς τους εργαζομένους όπου ζητούσε την συμβολή τους για τις αλλαγές που έρχονται: «Πρόκειται για ένα πλάνο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψιν τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, να Είμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους και τους πελάτες μας» τονιζόταν χαρακτηριστικά στην επιστολή.

_x000D_

«Προχωράμε, λοιπόν, μπροστά, κρατώντας από το παρελθόν αυτά που μας κάνουν πιο δυνατούς, το ισχυρό όνομα και αξιόπιστο δίκτυό μας, τη μακρά ιστορία και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και αποχωριζόμαστε μη λειτουργικές και ξεπερασμένες διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε προστιθέμενη αξία, τόσο για την εταιρεία όσο και για τους ανθρώπους μας, εσάς, μέσα από καλύτερες συνθήκες εργασίας, αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών μας αλλά και αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών. Σας καλώ να στηρίξουμε όλοι μαζί, ενωμένοι, την κοινή προσπάθεια προς το μέλλον των Ελληνικών Ταχυδρομείων και τις αλλαγές που χρειάζονται να γίνουν, που μόνο κερδισμένους θα βγάλουν την εταιρεία και τους πελάτες μας» κατέληγε η επιστολή.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu