Επιχειρήσεις

ΕΛΤΑ: Έρχονται Smart Lockers και ραντεβού στα καταστήματα

Τέλος στην ταλαιπωρία και την αναμονή στην εξυπηρέτηση επιχειρούν να βάλουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία με δύο νέες υπηρεσίες που έχουν ως στόχο να εξαλείψουν  τις ουρές και να βοηθήσουν την βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει ο καθολικός φορέας ταχυδρομικής υπηρεσίας.

_x000D_

Σύμφωνα με απόφαση του δ.σ. των ΕΛΤΑ το  έργο «Εγκατάσταση συστημάτων Smart Lockers» ανατίθεται στην εταιρεία MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., σύμφωνα με την Προσφορά της (Τεχνική και Οικονομική), με συνολική τιμή προσφοράς 420.000 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (520.800 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.)

_x000D_

Πρόκειται για μία ακόμα υπηρεσία που έχει στόχο να μειώσει τις ουρές στα ταχυδρομεία και την οποία περιλαμβάνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ που  βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, εμπλουτίζοντας τις υποδομές της εταιρείας με αυτοματισμούς και αυξάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει στον τελικό καταναλωτή.

_x000D_

Τα ντουλάπια αυτόματης παραλαβής (Smart Lockers), θα επεκτείνει την δυνατότητα εξυπηρέτησης σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα ψηφιακά καταστήματα 24ωρης λειτουργίας, θα αρχίσουν να τοποθετούνται άμεσα  σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Στόχος είναι βέβαια είναι  να επεκταθούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, ούτως ώστε ο πελάτης να μπορεί να παραδίδει και να παραλαμβάνει την αλληλογραφία ή το δέμα του 24 ώρες το 24ώρο με την χρήση ενός ειδικού κωδικού που θα λαμβάνει μέσω της εφαρμογής στο smartphone του.

_x000D_

Σύμφωνα με την απόφαση αποδεκτές έγιναν οι προσφορές των εταιρειών PYLONES HELLAS Α.Ε. και MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε.

_x000D_

Μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών αποδέχθηκε ότι η προσφορά της εταιρείας MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., ήταν 420.000,  €  ενώ η προσφορά της εταιρείας PYLONES HELLAS Α.Ε., διαμορφώθηκε στις  423.500 €.

_x000D_

Ο δεύτερος διαγωνισμός

_x000D_

Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά τη Διαγωνιστική Διαδικασία για την Εγκατάσταση συστημάτων προτεραιότητας για επιλεγμένα καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων με δυνατότητα web, mobile ticketing και ραντεβού».

_x000D_

Ανάδοχος είναι η εταιρεία MELLON TECHNOLOGIES Α.Ε., σύμφωνα με την Προσφορά της (Τεχνική και Οικονομική), με συνολική τιμή προσφοράς 416.200 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%,  (516.088 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).

_x000D_

Προσφορά είχε καταθέσει και η εταιρεία LETTERPHON Α.Ε., με συνολική τιμή προσφοράς 420.500 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%  (521.420 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%),

_x000D_

Η εφαρμογή, θα ειδοποιεί τον πελάτη των φυσικών καταστημάτων για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθεί στο γκισέ.

_x000D_

Μέσω της εφαρμογής, οι πελάτες θα μπορούν να λαμβάνουν ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας για ταμειακή εξυπηρέτηση από το Κατάστημα των ΕΛΤΑ και στη συνέχεια να ειδοποιούνται (ηλεκτρονικά μέσω του smartphone τους) όταν πλησιάζει η σειρά τους, ώστε να επιστρέψουν σε αυτό. Η εν λόγω εφαρμογή εκτιμάται ότι θα μειώσει δραστικά την άσκοπη αναμονή εντός και εκτός των καταστημάτων αλλά και τις ουρές που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα λόγω κορονοϊού.

_x000D_

 

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu