Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 63.028,6 χιλιάδες τόνους έναντι 64.207,5 χιλιάδων τόνων κατά το α’ τρίμηνο του 2023
Μείωση 1,8% κατέγραψαν ντα εμπορεύματα που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα εντός και εκτός Ελλάδας το α΄τρίμηνο του 2024 σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας οδικών εμπορευματικών μεταφορών που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρατηρείται μείωση 1,8% του βάρους των φορτίων / εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το α’ τρίμηνο του 2024 σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2023.
Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το α’ τρίμηνο του 2024 με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 63.028,6 χιλιάδες τόνους έναντι 64.207,5 χιλιάδων τόνων κατά το α’ τρίμηνο του 2023. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.267.506,6 χιλιάδες το α’ τρίμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση 10,0% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023 οπότε είχαν ανέλθει σε 4.788.705,5 χιλιάδες.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου με τόπο φόρτωσης την Ελλάδα (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων το α’ τρίμηνο του 2024 έναντι του α’ τριμήνου του 2023, παρατηρείται αύξηση στις κατηγορίες «Εμπορευματοκιβώτια», «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας», «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες», με σημαντικότερη σε απόλυτες τιμές, στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 3.511,2 χιλ. τόνους, ενώ μείωση σε απόλυτες τιμές παρατηρείται στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 4.209,7 χιλ. τόνους. Από την άποψη των τονοχιλιομέτρων, αύξηση παρατηρείται στις κατηγορίες: «Εμπορεύματα σε παλέτες», «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες», «Εμπορευματοκιβώτια», «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)», «Υγρά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» με σημαντικότερη αύξηση σε απόλυτες τιμές στην κατηγορία «Εμπορεύματα σε παλέτες» κατά 276.655,1 χιλ. τονοχιλιόμετρα, ενώ μείωση σε απόλυτες τιμές παρατηρείται στην κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» κατά 74.191,4 χιλ. τονοχιλιόμετρα.
Tα στοιχεία φορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων.
Ειδικότερα, ποσοστό 30,6% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 11,8% το α’ τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2023. Κατά την σύγκριση της ιδίας χρονικής περιόδου, η σημαντικότερη αύξηση παρουσιάστηκε στα Νησιά Αιγαίου & Κρήτη κατά 52,6%.
Tα στοιχεία εκφορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων. Ειδικότερα, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 31,4%) πραγματοποιήθηκαν στη Κεντρική Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 9,2% το α’ τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2023. Κατά την σύγκριση της ιδίας χρονικής περιόδου η σημαντικότερη αύξηση παρουσιάστηκε στα Νησιά Αιγαίου & Κρήτη κατά 53,5%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- AS Company: Στα 3,7 εκατ. ευρώ τα EBITDA το 9μηνο
- Σκυλακάκης: «Αρχές Δεκεμβρίου θα ανακοινωθούν τα μέτρα στήριξης για το ηλεκτρικό ρεύμα»
- Κλουκίνας – Λάππας: Αλλαγή επωνυμίας σε Ευρώπη Holdings
- Χρηματιστήριο: Ανακατάληψη των 1.400 μονάδων, «αδύναμος κρίκος» οι τράπεζες – Δυνατά ο ΟΠΑΠ με +3,27%
- Bosch: Προχωράει σε 5.500 απολύσεις εν μέσω κρίσης στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
- ΟΤΕ: Αγορές μετοχών αξίας 6,15 εκατ. ευρώ
- Οι Σαουδάραβες στην Αθήνα για το ελληνικό φάρμακο
- CEPE: Οι δασμοί στις εισαγωγές Κίνας θα επηρεάσουν την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας χρωμάτων της ΕΕ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις