Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla Έλον Μασκ έδωσε μια εκτεταμένη συνέντευξη στον παρουσιαστή του CNBC Ντέιβιντ Φάμπερ, την Τρίτη, μετά την ετήσια συνέλευση των μετόχων της Tesla στο Όστιν του Τέξας.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους, ο Μασκ αναφέρθηκε στα εξής θέματα:
Υπερασπίστηκε επίσης τα δικά του tweets, επιμένοντας ότι «θα πω αυτό που θέλω και αν η συνέπεια αυτού είναι να χάσω χρήματα, ας είναι».
Στη συμμετοχή του στις πρώτες μέρες του OpenAI και το ChatGPT, λέγοντας ότι υπάρχει μόνο επειδή ήθελε μια μη εμπορική εναλλακτική στην αυξανόμενη κυριαρχία της Google στην τεχνητή νοημοσύνη. Εξέφρασε την απογοήτευσή του που η εταιρεία έχει εγκαταλείψει τις μη κερδοσκοπικές ρίζες της. Και είπε ότι δεν είναι πλέον φίλος με τον συνιδρυτή της Google Λάρι Πέιτζ. «Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν ότι ο Λάρι με αποκάλεσε “υπέρμαχο του σπισισμού”, επειδή είμαι υπέρ της ανθρώπινης συνείδησης αντί της μηχανικής συνείδησης» (σ.σ. ο όρος σπισισμός ή ειδισμός είναι η πεποίθηση ενός ανθρώπου ότι όλα τα άλλα είδη ζώων είναι κατώτερα).
Στις πολιτικές του απόψεις, συμπεριλαμβανομένης της πεποίθησής του ότι ο Τζο Μπάιντεν κέρδισε τις εκλογές του 2020 και ότι δεν τις έκλεψε, αλλά ότι πιστεύει πως υπήρξε τουλάχιστον κάποια νοθεία στην ψηφοφορία. Είπε επίσης ότι ψήφισε υπέρ του Μπάιντεν, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι δεν ήταν ευχαριστημένος με την επιλογή του, λέγοντας «μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε απλώς έναν κανονικό άνθρωπο ως πρόεδρο».
Στην ικανότητα της Tesla να ξεπερνά τους δύσκολους οικονομικούς κύκλους. Ο Μασκ είπε ότι οι επόμενοι 12 μήνες θα είναι δύσκολοι για την Tesla από μακροοικονομική άποψη, λόγω των αυξημένων επιτοκίων που πιέζουν τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών. Αλλά είπε επίσης ότι η Tesla θα μπορούσε να προσαρμόσει αποτελεσματικά τις τιμές.
Στις διαφημίσεις της Tesla, λέγοντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα λανσάρει διαφημίσεις για τα ηλεκτρικά της οχήματα, για πρώτη φορά στα 20 χρόνια λειτουργίας της. «Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει», είπε ο Μασκ απαντώντας σε ερώτηση μετόχου στην ημέρα επενδυτών της Tesla, προκαλώντας χειροκροτήματα από το κοινό. Η Tesla έχει σε μεγάλο βαθμό αποφύγει τη συμβατική διαφήμιση και αντ’ αυτού έχει βασιστεί σε από στόμα σε στόμα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΣΥΡΙΖΑ: Σκάνδαλο διαρροής προσωπικών δεδομένων στην ΕΕΤΑΑ
- Λαγκάρντ για δασμούς: Αν δεν ληφθούν αντίμετρα, θα υπάρξει αποπληθωρισμός στην Ευρώπη
- «Τελευταίο αντίο» στον Πάπα Φραγκίσκο: Πάνω από 100.000 πιστοί στην πλατεία του Αγίου Πέτρου
- Ευρωπαϊκές αγορές: Σημαντικά κέρδη μετά την ήπια στροφή Τραμπ για την Κίνα – Στο +3% ο DAX
- Νέα επίθεση Τραμπ σε Ζελένσκι: Είμαστε πολύ κοντά σε ένα Deal, αλλά ο άνθρωπος «δεν έχει χαρτιά να παίξει»
- Υποκλοπές: Για τις 19 Μαΐου διακόπηκε η δίκη των τεσσάρων κατηγορουμένων του Predator
- Διανομείς και κούριερ: Απεργία στις 8 Μαΐου για βαρέα ένσημα και συνθήκες εργασίας
- Πιερρακάκης: Στόχος να αποπληρώσουμε τα δάνεια του πρώτου μνημονίου 10 χρόνια νωρίτερα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις