Νέα

Έλεγχος στη διαφήμιση της The Newtons Laboratory για το Tonotil

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας ζήτησε από την διαφημιστική να αλλάξει το μήνυμα μετά από αίτηση καταναλωτή

Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας συνεδρίασε την Τετάρτη  5 Ιουνίου και εξέτασε την διαφημιστική επικοινωνία της εταιρείας THE NEWTONS LABORATORY, για τα συμπληρώματα διατροφής Tonotil της εταιρείας ΒΙΑΝΕΞ μετά από υποβληθείσα αίτηση καταναλωτή για έλεγχο του διαφημιστικού μηνύματος.

Η Επιτροπή αξιολόγησε την υπό κρίση διαφημιστική επικοινωνία του προϊόντος TONOTIL PLUS και έκρινε ομόφωνα ότι οι εικόνες που παρουσιάζονται στο τηλεοπτικό spot επιχειρούν να αποδώσουν οπτικά τα οφέλη του προϊόντος – δηλαδή τη σωματική και πνευματική τόνωση – με δημιουργικό τρόπο, χωρίς όμως να υπερβαίνουν τα όρια της θεμιτής διαφημιστικής υπερβολής.

Ωστόσο, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι στην επικοινωνία διατυπώνονται οι γενικοί ισχυρισμοί υγείας «σωματική τόνωση» και «πνευματική τόνωση», χωρίς να τηρούνται όλοι οι απαιτούμενοι από το ρυθμιστικό πλαίσιο όροι χρήσης τους, όπως είναι η αναφορά του / των συστατικών που δικαιολογούν τους ισχυρισμούς υγείας, η αναφορά του / των εγκεκριμένων
ισχυρισμών και η απόδοση του οφέλους στο/α συστατικά και όχι στο προϊόν.

Για το λόγο αυτό η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η υπό κρίση επικοινωνία προσκρούει στο άρθρο 1 των Γενικών Αρχών του ΕΚΔ-Ε και στα άρθρα 5 και 6 του Παραρτήματος VIII Περί Συμπληρωμάτων Διατροφής του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός 2 ημερών, προκειμένου να είναι σύμφωνη με τον Κώδικα.\

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu