Εκτοξεύεται το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς ρωσικού αργού, καθώς περισσότεροι ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων αποφεύγουν το εμπόριο, λίγες ημέρες πριν τεθούν σε ισχύ οι αυστηρότερες κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι ιδιοκτήτες που εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να φορτώσουν ρωσικό αργό χρεώνουν περισσότερο. Οι ναύλοι από τη Βαλτική Θάλασσα προς την Ινδία συζητούνται στα περίπου 15 εκατ. δολάρια – ή 20 δολάρια ανά βαρέλι – για φορτώσεις μετά τις 5 Δεκεμβρίου, όταν ξεκινήσουν οι νέοι περιορισμοί της ΕΕ, σύμφωνα με ναυλομεσίτες. Πρόκειται για μεγάλη αύξηση από 9 εκατ. με 11,5 εκατ. δολάρια που ήταν πριν.
Τα λιγότερα διαθέσιμα πλοία και η ανάγκη εκτροπής ρωσικού πετρελαίου από τους παραδοσιακούς αγοραστές στην Ευρώπη σε νέους στην Ασία και τη Μέση Ανατολή συμβάλλουν επίσης στις υψηλότερες τιμές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μπάιντεν: Ισραήλ και Λίβανος αποδέχτηκαν συμφωνία κατάπαυσης του πυρός
- Νετανιάχου: Κατάπαυση του πυρός στον Λίβανο – Ώρα να στρέψουμε την προσοχή μας στο Ιράν
- Το Μεξικό προειδοποίησε τον Τραμπ: Οι δασμοί θα πλήξουν και τις δύο χώρες
- Θεοδωρικάκος για Black Friday: Ενδείξεις για παραβίαση 2.000 κωδικών και έναν influencer που προωθεί προϊόντα
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν στο «κόκκινο» μετά τις δηλώσεις Τραμπ για δασμούς
- Stellantis: Κλείνει το εργοστάσιο στο Λούτον της Βρετανίας, προς απόλυση 1.000 εργαζόμενοι
- Κιβωτός του Κόσμου: Η εισαγγελέας άσκησε κατά του πατέρα Αντωνίου
- Gazprom: Κλείνει η στρόφιγγα για το φυσικό αέριο στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας από το 2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις