Εκτοξεύεται το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς ρωσικού αργού, καθώς περισσότεροι ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων αποφεύγουν το εμπόριο, λίγες ημέρες πριν τεθούν σε ισχύ οι αυστηρότερες κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι ιδιοκτήτες που εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να φορτώσουν ρωσικό αργό χρεώνουν περισσότερο. Οι ναύλοι από τη Βαλτική Θάλασσα προς την Ινδία συζητούνται στα περίπου 15 εκατ. δολάρια – ή 20 δολάρια ανά βαρέλι – για φορτώσεις μετά τις 5 Δεκεμβρίου, όταν ξεκινήσουν οι νέοι περιορισμοί της ΕΕ, σύμφωνα με ναυλομεσίτες. Πρόκειται για μεγάλη αύξηση από 9 εκατ. με 11,5 εκατ. δολάρια που ήταν πριν.
Τα λιγότερα διαθέσιμα πλοία και η ανάγκη εκτροπής ρωσικού πετρελαίου από τους παραδοσιακούς αγοραστές στην Ευρώπη σε νέους στην Ασία και τη Μέση Ανατολή συμβάλλουν επίσης στις υψηλότερες τιμές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Την καρτελοποίηση της οικονομίας στην Ελλάδα εξηγεί ο καθηγητής Κοσμάς Μαρινάκης (video)
- ΚΑΕ Παναθηναϊκός: 42.000 οι θεατές που βρέθηκαν στο Καλλιμάρμαρο
- Κάπνισμα σε δημόσιους/υπαίθριους χώρους: Που θα απαγορευθεί
- Ο πρόεδρος Ισραήλ υποστηρίζει ότι «δεν έχουμε σχέση με τους βομβητές στον Λίβανο» και τον «πίστεψαν» όλοι
- Πως αλλάζει η αγορά της εστίασης από τα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης
- Δειπνοσοφιστήριον: Γιόρτασε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στο Μουσείο Παιχνιδιών Μπενάκη
- Το περίεργο σχόλιο του Καραμούζη για την οικονομία, που θυμίζει Πάγκαλο
- Κύρα Κάπη: Από το πρωθυπουργικό γραφείο στους Young Leaders του Obama Foundation για καμπάνια ΛΟΑΤΚΙ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις