Τη νέα διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενέκρινε η Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής. «Προστατεύουμε την εταιρεία στην πορεία για την ιδιωτικοποίηση», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και πρόσθεσε ότι «ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ έχει να κάνει μία συγκεκριμένη δουλειά στην οποία έχει δεσμευτεί η χώρα και αυτές οι δεσμεύσεις έχουν γίνει από εσάς. Εμείς έχουμε υποχρέωση να προχωρήσουμε τις εννέα ιδιωτικοποιήσεις».
Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι προχωρά στην «νόμιμη σύνθεση» του δ.σ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η απόφαση της Επιτροπής ΔΕΚΟ ελήφθη κατά πλειοψηφία και οι προτεινόμενοι ήταν ο Παναγιώτης Θεοχάρης στη θέση του προέδρου και ο Φίλιππος Τσαλίδης στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.
Υπέρ ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες. Παρών δήλωσαν η Ν.Δ., το ΠΑΣΟΚ και η Ένωση Κεντρώων. Το ΚΚΕ καταψήφισε διαφωνώντας με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ η Χρυσή Αυγή απείχε.
«Απαξιώσατε την εταιρεία εν μέσω διαγωνισμού», υποστήριξε ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιάννης Τραγάκης και ρώτησε: «την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ την υπογράψατε με πόνο καρδιάς, όπως και εκείνη των αεροδρομίων; Γιατί δεν κάνατε την αντικατάσταση τον Ιούνιο του 2015;».
«Όταν αντικαθιστούμε μας λέτε ότι κάνουμε κομματικό μηχανισμό, όταν δεν αντικαθιστούμε μας λέτε ότι καθυστερούμε. Είχαμε πράγματι ολιγωρία γιατί δεν είμαστε συνηθισμένοι να κυβερνούμε και να διορίζουμε στον κρατικό μηχανισμό μέσα σε ένα μήνα. Έτσι είχαν την ευκαιρία οι παλαιές διοικήσεις να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους», του απάντησε ο κ. Σπίρτζης.
Ο υπουργός Υποδομών επέκρινε την Ν.Δ. επειδή απέτυχε ο διαγωνισμός που είχε ετοιμάσει για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Θα έπρεπε να απολογηθούν γιατί βγήκε άγονος ο διαγωνισμός. Εσείς κάνατε τον διαγωνισμό και βάλατε τους όρους και ο διαγωνισμός απέτυχε. Δεν απαξιώνουμε εμείς οργανισμούς. Άλλοι τους απαξίωσαν και τους έχουν φτάσει σε κατάντια σε σημείο να μην ενδιαφέρεται κανείς γι’ αυτούς», υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης.
Ο κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει χρέος 757 εκατ. ευρώ προς τον ΟΣΕ «και οι δανειστές ουσιαστικά μας λένε «ή κάντε εκκαθάριση ή κλείστε την»».
Ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην έλλειψη συλλογικών συμβάσεων εργασίας. «Τις συλλογικές συμβάσεις τις υπογράφουν οι διοικήσεις των φορέων, όχι ο υπουργός. Αν ήθελαν, θα προχωρούσαν σε διαπραγματεύσεις, αλλά δεν το έκαναν. Τώρα θα το κάνουν», δεσμεύθηκε επισημαίνοντας ότι αυτή είναι η «πολιτική βούληση» της κυβέρνησης.
Ο κ. Σπίρτζης ρωτήθηκε και για τις ελλείψεις μηχανοδηγών. «Εμείς θα απολογηθούμε; Ρωτήστε τον κύριο Μητσοτάκη. Ρωτήστε εκείνους που έπαιρναν τους οδηγούς και τους έκαναν φύλακες», απάντησε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Στυλιανίδης: Προκηρύσσει με το ΤΑΙΠΕΔ διαγωνισμό 1,171 εκατ. ευρώ για προμελέτη αντικατάστασης του επιβατικού στόλου
- “Συγγνώμη”: Τα Harrods απολογούνται για τη συμπεριφορά του Αλ Φαγέντ στις εργαζόμενες
- ΟΑΣΘ: Μειωμένο εισιτήριο για φοιτητές, σπουδαστές και νέους
- Ο Μαρινάκης άλλαξε τροπάρι για την Κεφαλογιάννη: Τα λεφτά είναι των πολιτών και χρειάζεται προσοχή…
- Φον Ντερ Λάιεν: Ανακοίνωσε νέο δάνειο 35 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία
- Raiffeisen: Η πώληση του μεριδίου στη Λευκορωσία φέρνει ζημία 800 εκατ. ευρώ
- ΟΔΔΗΧ: Προχωρά σε δημοπρασία 6μηνων εντόκων την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου – Συμμετοχή και ιδιωτών
- Τσιάρας: Δε θα χαθούν τα ευρωπαϊκά κονδύλια 2024 των Οργανώσεων Ελαιοκομικών Φορέων
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις