Επιχειρήσεις

Efood: Στήνει καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας και διεκδικεί μερίδιο από τα μίνι μάρκετ

Συνεχίζει κανονικά και η διαχείριση του δικτύου των περιπτέρων μέσω της Kiosky's

Να πάρει και εκείνη κομμάτι από την ”πίτα” των μίνι μάρκετ, που τα τελευταία χρόνια ανοίγει όλο και περισσότερο στις μεγάλες πόλεις προσδοκά η efood, μέσω της νέας δραστηριοποίησης με τα efood local.

Στον χώρο αυτό, εξάλλου, πέρα από τα Ok! Markets έχουν μπει τελευταία και οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος και τα My Market, αναπτύσσοντας σταδιακά ένα ευρύ δίκτυο μικρών καταστημάτων γειτονιάς στην Αθήνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εfood: Εισέρχεται στη λιανική με τα φυσικά καταστήματα efood local

Η πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο καταστημάτων εντός της Αττικής

Μέσα από τη νέα αυτή δραστηριοποίηση, η efood θέλει να δημιουργήσει έναν ολιστικό πόλο μικρής λιανικής, η οποία θα περιλαμβάνει τόσο τις δια ζώσης πωλήσεις, όσο και τις κλασικές παραδόσεις στο σπίτι μέσω των διανομέων της.

Σύμφωνα με πληροφορίες του financialreport.gr, τα δύο πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν σε κεντρικές γειτονιές της Αθήνας μέχρι τα τέλη του Ιουνίου, ενώ για αρχή θα αναπτυχθούν μέσω δικαιόχρησης (με franchise δηλαδή), χωρίς να αποκλείεται στο μέλλον η διατήρηση ιδιόκτητων καταστημάτων από την εταιρεία.

Το καθεστώς ιδιοκτησίας μετά την έναρξη λειτουργίας των πρώτων καταστημάτων θα αξιολογηθεί από την πορεία τους, τους πρώτες μήνες λειτουργίας. Τότε θα είναι, όπως τονίζεται από την εταιρεία, που θα κριθεί το νέο concept και συνολικά η παρουσία της εταιρείας στην αγορά των φυσικών καταστημάτων.

Η αρχή, πάντως, θα έχει κέντρο την πρωτεύουσα, χωρίς να αποκλείει στο μέλλον την επέκταση και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.  «Η αξιολόγησή μας για τη δημιουργία καταστημάτων περιλαμβάνει το σημείο, το κατάστημα, την τοπική αγορά και άλλους παράγοντες που δείχνουν μια θετική δυναμική» αναφέρουν πηγές από την efood πάνω στο ζήτημα αυτό.

Άγνωστο, επίσης, παραμένει το πόσα τετραγωνικά θα είναι τα καταστήματα και πόσους υπαλλήλους θα απασχολούν, με την εταιρεία να αναφέρει ότι πρόκειται για στοιχεία που θα προκύψουν τους επόμενους μήνες, προχωρώντας προς το άνοιγμα των καταστημάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο, δεν υπάρχει ακόμα πλάνο συγκεκριμένης επέκτασης στην χώρα, καθώς η εικόνα από τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι εκείνη που θα καθορίσει εν πολλοίς και την πορεία για τα επόμενα.

Επί της ουσίας είναι ένα ”πείραμα” που γίνεται από πλευράς εταιρείας, προκειμένου να δει εάν η αγορά μπορεί να αντέξει άλλο ένα brand, το οποίο έχει συνηθίσει μεν σε άλλες κατηγορίες, κυρίως στη διανομή προϊόντων και όχι μέσω της προσωπικής επαφής πώλησης. Στόχος της εταιρείας σε αυτή την περίπτωση είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών.

«Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης ανάπτυξης των efood local θα αξιολογήσουμε συνολικά το φυσικό δίκτυο καταστημάτων μας, έτσι ώστε να σχεδιάσουμε, σε πιο σταθερή βάση, την ανάπτυξη και εξέλιξή του. Στρατηγική του efood είναι η επέκτασή του και στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων, με σημεία πώλησης κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας. Η διαχείριση των KCS συνεχίζει να βρίσκεται στο efood, το οποίο λειτουργεί επίσης δίκτυο με dark stores, διαχειρίζεται περίπτερα και δημιουργεί το efood local» σημειώνεται από στελέχη της efood.

Υπενθυμίζεται ότι τα Kiosky’s Convenience Stores είναι ένα δίκτυο με 51 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της περιφέρειας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu