Επιχειρήσεις

EasyJet: «Διώχνει» επιβάτες ελλείψει προσωπικού…

Η EasyJet σχεδιάζει να αφαιρέσει θέσεις σε ορισμένα από τα αεροπλάνα της αυτό το καλοκαίρι, ώστε να μπορεί να πραγματοποιεί πτήσεις με λιγότερο πλήρωμα, όπως μεταδίδει το BBC.

_x000D_

Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια στο Ηνωμένο Βασίλειο παλεύουν με ελλείψεις προσωπικού από το Πάσχα, καθώς η ζήτηση για ταξίδια έχει εκτιναχθεί ξανά, μετά την άρση όλων των εναπομεινάντων ταξιδιωτικών περιορισμών της πανδημίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τη ζήτηση να αναμένεται να είναι «κοντά» στα επίπεδα πτήσεων του 2019 αυτό το καλοκαίρι.

_x000D_

Στο πλαίσιο αυτό πολλές αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της EasyJet, προσλαμβάνουν νέο πλήρωμα για να αντικαταστήσουν το προσωπικό που απολύθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο, οι ειδικοί προβλέπουν ότι οι δυσκολίες στελέχωσης θα συνεχιστούν για έως και 12 μήνες.

_x000D_

Συνεπώς καταργώντας την πίσω σειρά των καθισμάτων του στόλου της A319, η εταιρεία θα μπορεί να πετά με τρία πληρώματα καμπίνας αντί για τέσσερα. Αυτό θα περιόριζε τον αριθμό των επιβατών σε 150. Η EasyJet είπε ότι ήταν ένας αποτελεσματικός τρόπος λειτουργίας του στόλου, ενώ «χτίζει πρόσθετη ανθεκτικότητα και ευελιξία» στις λειτουργίες της αεροπορικής εταιρείας.

_x000D_

Οι πτήσεις θα εξακολουθούν να πληρούν τους κανονισμούς της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) σχετικά με τον απαιτούμενο αριθμό πληρώματος θαλάμου επιβατών, ο οποίος βασίζεται στον αριθμό των φυσικών θέσεων και όχι στους επιβάτες στο πλοίο.

_x000D_

Η Julia Lo Bue-Said από την Advantage Travel Partnership, τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο όμιλο ταξιδιωτικών πρακτόρων του Ηνωμένου Βασιλείου, είπε ότι η «τρομερή έλλειψη εργατικού δυναμικού» στον τομέα ήταν ένας από τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν την ταξιδιωτική βιομηχανία μετά από δύο χρόνια αναταραχής.

_x000D_

Είπε ότι ήταν «παρωδία» το ότι η EasyJet βρισκόταν τώρα σε μια κατάσταση όπου απογύμνιζε θέσεις για να καλύψει την αναλογία του πληρώματος. «Αυτό απλώς επιδεινώνει το ζήτημα της ικανοποίησης της ζήτησης των καταναλωτών για ταξίδια», είπε.

_x000D_

Κατά τη διάρκεια της αιχμής των ταξιδιών του Πάσχα οι επιβάτες αντιμετώπισαν μεγάλες ουρές στα αεροδρόμια. Σοβαρή αναστάτωση στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ οδήγησε στην παραίτηση της διευθύνουσας συμβούλου του, Κάρεν Σμαρτ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu