Παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου CO2 έδωσε ο όμιλος Capital Maritime του Βαγγέλη Μαρινάκη. Τα πλοία θα είναι χωρητικότητας 22.000 κυβικών μέτρων και θα ναυπηγηθούν στις γιάρδες της Hyundai Mipo Dockyard.
_x000D_
Είναι τα μεγαλύτερης χωρητικότητας πλοία αυτού του τύπου που έχουν παραγγελθεί. Οι Κορεάτες σχολιάζουν ότι οι παραγγελίες αυτές είναι το έναυσμα για να ηγηθούν στη ναυπήγηση τέτοιου τύπου πλοίων.
_x000D_
Το συνολικό κόστος ανέρχεται σύμφωνα με εκτιμήσεις στα 142 εκατομμύρια δολάρια. Θα έχουν μήκος 159,9 μέτρα και πλάτος 27,4 μέτρα. Θα έχουν δυνατότητα να υγροποιούν και να μεταφέρουν το CO2 ενώ θα μπορούν να μεταφέρουν αμμωνία και LPG.
_x000D_
Έχουν δοθεί έως τώρα άλλες δύο παραγγελίες για μικρότερης όμως χωρητικότητας πλοία CO2 ήτοι 7.000 κυβικών μέτρων για λογαριασμό της Northern Lights. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Global CCS
_x000D_
Οι παραγγελίες του Ομίλου της Capital σηματοδοτούν το άνοιγμα σε έναν νέο και πολλά υποσχόμενο τομέα στον δρόμο για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας που είναι η μεγάλη πρόκληση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μικτές τάσεις στα ασιατικά χρηματιστήρια
- Σούπερ συμμαχία: Nvidia, Disney, Google αναπτύσσουν Ρομπότ επόμενης γενιάς
- Καταστράφηκε ολοσχερώς κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας λόγω πυρκαγιάς
- Tesla: Τα μεταχειρισμένα οχήματα χάνουν την αξία τους με διπλάσιο ρυθμό από τα υπόλοιπα
- Campari Hellas: Πως υπερδιπλασίασε το μικτό της κέρδος το 2024
- Ουκρανία: Αρχίζουν την Κυριακή 23/03 στην Τζέντα οι συνομιλίες για κατάπαυση του πυρός
- Γ. Παράσχης (CEO Ελ. Βενιζέλος): 31,9 εκατ. επιβάτες το 2024 στην Αθήνα
- Εγγραφές 2024-2025: Πότε λήγουν οι προθεσμίες για νηπιαγωγεία και Α’ δημοτικού
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις