Επιχειρήσεις

DPAM: Ενίσχυση του δικτύου, έμφαση στο e-shop και στο παιδικό παπούτσι

Η Πρόεδρος της Trade Status, η οποία διαχειρίζεται την Dpam στην Ελλάδα, Λήδα Φουρλή

Συνεχίζονται και το 2024 οι πιέσεις που δέχονται τα παιδικά προϊόντα

Την επέκταση του δικτύου πωλήσεων με δύο ή τρία καταστήματα, κυρίως εκτός Αττικής και την έμφαση στις πωλήσεις μέσω e-shop ετοιμάζει για το 2025 η Trade Status, εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται το σήμα της γαλλικής εταιρείας παιδικών ειδών DPAΜ στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report η εταιρεία παρουσίασε κατά το 2023, αύξηση των πωλήσεων κατά 13,64% σε σχέση με το 2022.

Κατά όσα τονίζονται από την εταιρεία, «για την επίτευξη του σκοπού αυτού σύναψε νέες συμφωνίες με προμηθευτές και αύξησε τη ποικιλία των προϊόντων που διατίθενται στα καταστήματά της». Παράλληλα, μη εγκαταλείποντας τη στρατηγική για παρουσία σε σημαντικά σημεία λιανικής πώλησης, άνοιξε ένα νέο κατάστημα στο Avenue Mall.

Επιπρόσθετα, σε αυτό το πλαίσιο, συνεχίστηκε η επένδυση σε συστήματα και καινοτόμες διαδικασίες της πλατφόρμας του ηλεκτρονικού εμπορίου με σκοπό τη περαιτέρω αύξηση του μεριδίου πωλήσεων e-shop, το οποίο, κατά όσα τόνισε στο Financial Report η Πρόεδρος της εταιρείας Λήδα Φουρλή, πλέον προσφέρει το 16% του ετήσιου τζίρου.

Ως εκ τούτου, με τις ενέργειες της διοίκησης της εταιρείας να συνεχίζονται ως προς την ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών, αναμένεται ότι οι υψηλοί ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων θα διατηρηθούν και το 2024.

Σύμφωνα με την κυρία Φουρλή, έμφαση θα δοθεί εκτός από τα ρούχα και στο παιδικό παπούτσι, με τα καταστήματα της εταιρείας να γίνονται πλέον προορισμός και για τα υποδήματα των μικρών.

Λ. Φουρλή: Μειωμένη η αγοραστική ικανότητα, ακόμα και τα παιδικά προϊόντα είναι σε πίεση

Συγκρατημένα αισιόδοξη είναι η κ. Φουρλή, μιλώντας στο Financial Report σε σχέση με την πορεία του κλάδου εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και μειωμένης αγοραστικής ικανότητας των καταναλωτών:

«Παρατηρούμε ότι υπάρχει ακόμα συστολή για περισσότερες αγορές, ακόμα και ο Έλληνας που παραδοσιακά δεν σκέπτεται τα έξοδα για το παιδί του, είναι πιο συγκρατημένος πλέον, τη στιγμή που είναι αυξημένα τα έξοδα της καθημερινότητας μιας οικογένειας. Το καλάθι πλέον είναι μικρότερο και εμείς σε αυτό απαντάμε με ρούχα και παπούτσια υψηλής ποιότητας σε καλές τιμές, προϊόντα δηλαδή που θα μείνουν και θα φορεθούν πολύ. Πρόκειται, εξάλλου, για μια αγορά ιδιαίτερα ανταγωνιστική στην οποία τα τελευταία χρόνια έχουν μπει πολλοί παίκτες, διεκδικώντας κομμάτι της πίτας».

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η εταιρεία πέρασε σε νέα εποχή, καθώς ανανέωσε το ηλεκτρονικό της κατάστημα, ενώ πριν από λίγο χρονικό διάστημα έκανε εγκαίνια σε δύο ακόμα σημεία, στα Ιωάννινα και τον Πειραιά. Παράλληλα, άνοιξε το δεύτερο καταστήματός της στη Θεσσαλονίκη, εντός του Notos, μετά από αυτό στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos. Εξάλλου, κινήσεις που έγιναν από τη διοίκηση ήδη κατά την πανδημία, με την προσοχή που δόθηκε στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, είχαν οδηγήσει από το 2022 σε αύξηση των πωλήσεων κατά 18,88%, ενώ οι υψηλοί ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων συνεχίστηκαν και την προηγούμενη χρονιά, όταν η εταιρεία εμφάνισε τζίρο 16 εκατ. ευρώ με περίπου 1 εκατ. ευρώ EBITDA.

Μ.Μπακ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu