Επιχειρήσεις

Δημ. Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια «εργολάβος», αλλά επενδυτής

Επενδύει δικά του λεφτά και ​αναλαμβάνει όλους τους κινδύνους κατασκευής και χρηματοδότησης, είπε ο διευθυντής του γραφείου του διευθύνοντος συμβούλου του ΑΒΑΞ

Στον ραγδαίο μετασχηματισμό και τον ρόλο των κατασκευαστικών εταιριών, που εξελίχθηκαν σε επενδυτή, παραχωρησιούχο, μελετητή, κατασκευαστή, αλλά και λειτουργό των μεγάλων δημόσιων έργων, αναφέρθηκε ο Δημοσθένης Κατσιγιάννης, διευθυντής του γραφείου του διευθύνοντος συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7th Athens Investment Forum 2024.

“Επί δεκαετίες στη χώρα μας, Κατασκευαστής ήταν ο εργολάβος που αναλάμβανε έργα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ρίσκο ως προς τις ποσότητες εργασιών ή το χρόνο περαίωσης ή ακόμη και για το ίδιο το κόστος τού έργου, αφού τα αναλάμβανε με μελέτες, επίβλεψη και λεφτά του δημοσίου” είπε ο κ. Κατσιγιάννης, τονίζοντας ότι, εν αντιθέσει με το παρελθόν, σήμερα:

•​επενδύει δικά του λεφτά,

•​αναλαμβάνει όλους τους κινδύνους κατασκευής και χρηματοδότησης

•​αναθέτει και ωριμάζει μελέτες, τις οποίες υλοποιεί στο πεδίο με αυστηρή επίβλεψη διεθνών οίκων,

•​ενώ στη συνέχεια για πάνω από 20 χρόνια συντηρεί και λειτουργεί υποδειγματικά για τους χρήστες και τους πολίτες εν τέλει, αυτά τα έργα εξ ονόματος του Δημοσίου”.

Ο κ. Κατσιγιάννης σημειώνοντας την αδιάλειπτη πρωταγωνιστική παρουσία της ΑΒΑΞ στα μεγάλα έργα υποδομών της χώρας, τόνισε ότι “η εταιρία ήταν παρούσα από την πρώτη ημέρα ως την τελευταία στην Αττική Οδό, ήταν η πρώτη ελληνική κατασκευαστική που συμμετείχε σε έργα Παραχώρησης στο Εξωτερικό όπως στο αεροδρόμιο Queen ALIA στο Αμάν της Ιορδανίας, όπως και στη Μαρίνα Λεμεσού. Συνέχισε στους μεγάλους οδικούς άξονες και σήμερα συμμετέχει στα περισσότερα έργα νέας γενιάς όπως αυτό του εντυπωσιακού FLYOVER στη Θεσσαλονίκη. Κατασκευάζει όμως και το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας αφού πρώτα παρέδωσε την γραμμή 3 αλλά και τη μεγαλύτερη, μέχρι σήμερα, σύμβαση κτιριακού έργου στη χώρα μας, που είναι τα τρία νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, καθώς και άλλα έργα όπως η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος και τα υπόλοιπα έργα υποδομής στο Ελληνικό, το Μπράλλος – ‘Αμφισα, το Πάτρα – Πύργος, ενώ αναμένουμε σύντομα την υπογραφή του οδικού άξονα Γιάννενα – Κακαβιά”.

Ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης τόνισε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την προοπτική στον είναι να υπάρξει ένα Εθνικό Σχέδιο Επενδύσεων μεγαλύτερο που θα υπερβαίνει τον εκλογικό κύκλο, θα υπερβαίνει το χρονικό εύρος μιας κυβερνητικής θητείας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu